Billboardy vám dokážu zmeniť život
Kreatívne billboardy môžete považovať za tú najlepšiu a najoceniteľnejšiu reklamu. Pokiaľ potrebujete spropagovať vašu firmu, spoločnosť alebo váš produkt, najlepšie, čo môžete spraviť je vytvoriť billboard na viditeľnom mieste. To vám jednoznačne dokáže zaručiť úspech. Samozrejme, že billboard musí obsahovať aj vizuálny nádych, ktorý verejnosť na prvý pohľad okamžite zaujme a vtedy to máte jednoznačne vyhraté.
7 dôležitých tipov ako správne ísť na billboardy
Billboardy sú jednoducho odjakživa uplatniteľné na upútanie širokej verejnosti ľudí. Ten správny billboard by takisto mal vytvoriť dojem, a to za krátky časový úsek. Práve vtedy u vašich respondentov dochádza k premýšľaniu nad vašou ponukou. Prvým odporúčaním, ako správne vytvoriť váš billboard je potreba si jednoznačne stanoviť, aký účel by mala vaša kampaň mať. Laický povedané, stanoviť si len jeden a jednoduchý cieľ. Druhý efektívny krok je, keď billboard vzbudzuje zvedavosť. To znamená, že oznámenie o vašom produkte by naozaj nemalo byť obšírne, ale skôr obsiahnuté v pár bodoch, aby si váš respondent dokázal ľahko dané body zapamätať. Tretím dôležitým krokom je jednoznačne logo. Jednoducho váš billboard sa nezaobíde bez loga.
I keď sa jedná o to, že billboard je veľmi veľkou reklamou, vsaďte na jednoduchosť a nie na megalomániu. Billboard je zväčša umiestnený na cestách a tak, že váš respondent bude mať na prečítanie vášho billboardu iba pár sekúnd. Práve, preto by si mal stihnúť všimnúť kto, a čo ponúka. V jednoduchosti býva často krása, držte sa toho aj pri billboardoch. I keď napríklad jemné podsvietenie billboardu určite neuškodí. Piatym dôležitým krokom je mať v billboarde jeden údaj, pomocou ktorého vás môže široká verejnosť kontaktovať. Šiesty krok je jednoznačne obrázok, výstižný obrázok. No a v neposlednom rade je tu bod sedem, ktorý vám odporúča nebáť sa farebnosti. Kombinácia farieb je veľmi a veľmi dôležitá. Nepodceňte ju. Najviac pozornosti vždy upútate rôznymi kontrastami.
Billboardy zvyknú byť aj nemalou finančnou investíciou
Usporiadanie vonkajšej a úspešnej kampane si so sebou prináša samozrejme aj nemalé investície a tiež dôraz na každý detail. Oslovte určite spoločnosť, ktorá vám pripraví dokonalý grafický návrh. Ním to totiž všetko začína. Nebojte sa zaujať. To má byť, predsa gro vašej kampane. Zaujať billboardom. Neváhajte aj tri krát, štyri krát či desať krát vrátiť grafický návrh vášho billboardu objednanej firme. Jednoducho grafika musí mať vždy svoje spomínané zlaté pravidlá. Takisto dbajte aj na polohu vášho billboardu v meste, napríklad vynímať sa dobre môže aj na rôznych budovách v centre. Určite je to veľmi nosným krokom a polovicou úspechu. Vyberajte si miesta s vysokou návštevnosťou ľudí alebo áut.
Sme ELIEL s. r. o. a radi vám ponúkneme naše služby, ktoré sa realizujú v oblasti billboardov, bigboardov a megaboardov. Ponúkame vám indoorové a outdoorové reklamné pútače. Nájdete nás v Košiciach a sme flexibilný kolektív, ktorý sa vám rád prispôsobí. Disponujeme dlhoročnou praxou a tiež perfektnými zručnosťami. Neváhajte a kontaktujte nás ohľadne billboardov ešte dnes.