Google reklama je vždy dobrým nápadom

Google reklama je vždy dobrým nápadom


Google reklama, resp. Google Ads a reklamné kampane na internete sa najčastejšie spájajú so službami, ktoré ponúka Google. Reklamy vo vyhľadávačoch na internete sú našou dennou súčasťou. Oplatí sa takáto digitálna reklama? Je služba Google Ads taká účinná? Dozviete sa v článku.

Prečo má Google reklama najväčší reklamný dosah?

Už z nadpisu je zrejmé, akú silu má Google reklama. Pýtate sa prečo? Pretože Google je dominantný vyhľadávač na trhu. Google je magnát na internete a v súčasnosti ho ako vyhľadávač používa viac ako 90 % používateľov internetu. Výhodou Google reklamy je, že môže využívať aj reklamu v reklamnej sieti na partnerských weboch Google a vtedy dokonca oslovuje viac ako 90 % používateľov internetu.

Okrem širokého zásahu je možné využívať rôzne formáty reklamy, ako napríklad obrázkové bannery, svetelné boxy alebo textové reklamy. Vďaka prezentácii reklám na viac ako dvoch miliónoch webových stránok, zobrazovaniu reklám počas videí a otváraní aplikácií je Google Ads najväčším reklamným formátom súčasnosti na svete.

Cielenie Google reklamy

Google reklama cieli presne, tzn., že vašu ponuku nájdu tí, ktorí majú nákupný zámer zhodný s vašim portfóliom. Zákazníci zadaním dopytu špecifikujú svoje potreby a vaša ponuka je odpoveďou na ich očakávania. Reklamná interakcia je vždy vedená na ideálnom mieste a čase. Google reklama sa zobrazuje tým ľuďom, ktorí už prezradia svoju ochotu nakupovať.
Google Ads má skvelú funkciu, ktorá sa volá remarketing. Tento nástroj spočíva v tom, že návštevníci daných stránok sú zapamätaní v zoznamoch preferencií. Na základe tohto sa užívateľom zobrazujú tie reklamy, ktoré oveľa lepšie zodpovedajú ich preferenciám. Tieto reklamy sú im vďaka remarketingu prekladané. Vďaka tomu, že predkladaná reklama súvisí s preferenciami, používateľ prejavuje väčší záujem o reklamu. Efektivita takto cielenej reklamy je vyššia ako v prípade bežnej reklamnej kampane bez definovaného cieľa.

Ďalšie výhody Google reklamy

Google reklama je nastaviteľná. To znamená, že inzerent určí, na základe akých vlastností má algoritmus zobrazovať reklamy spoločnosti. Napríklad uvedie, v ktorej oblasti sa má vysielanie reklamy aktivovať.

Google reklama je založená na dostupnosti širokému okruhu zákazníkov. Okrem toho poskytuje flexibilitu v rámci rozpočtu kampane alebo v nastavení maximálneho stropu výdavkov. Nastavením maximálnej sumy za kliknutie a rozpočtu kampane si môžeme byť istí, že nebude nikdy prekročená. Vopred sa rozhodnete, koľko miniete na reklamu.

Reklama na internete je celá veda, preto odporúčame zveriť digitálnu reklamu do rúk odborníka. Moja firma Limited Merchandise s.r.o. sa zameriava na PPC v oblasti Facebook Ads, Google Ads, zrealizujem pre vás webovú analýzu a poskytnem vám aj marketingové poradenstvo. Neváhajte ma kontaktovať!

Sládkovičova 7 92042 Červeník
tel.: +421911781519

Vaša firma ešte nie je v
Zlatých stránkach?

Rýchlo to zmeňte

alebo volajte

02/501 02 888