Marcela Kuruczová:
No s touto firmou to je veľmi diskutabilné. Pravidelne posielame balíky do Dánska, niekedy prídu v poriadku a v krátkom čase. Ale niekedy, ako napríklad tento týždeň jeden balík doručili a druhý nie. Neviem, kade blúdi, ale keďže posielame aj potraviny, tak je to dosť zlé. Pracovníci v GLS shopoch tiež nevedia čo robia, minule poslali balík do úplne inej zóny, takže doba dodania bola raz tak dlhá. A je pravda, že v reklamácii človek nič nevybaví. Takže uvažujem o zmene kuriérskej firmy a možno by nebolo na zahodenie urobiť tejto firme reklamu v médiách. Možno by za tie peniaze, ktoré zinkasujú od zákazníkov poskytovali aj služby na úrovni.
Miloš Vician:
Som veľmi nespokojný , stále mi doručujete poškodený tovar reklamovať to neviem . Lebo sa len zatajujete žiadny kontakt na niekoho čo rieši reklamácie. Predpokladám že peniaze zoberiete dopredu a potom čo sa deje s tovarom kedy sa doručí a v akom stave je úplne jedno . Zákazník má smolu , o dákej spokojnosti nemôže byť ani reč. Ja sa len trasiem keď mi máte doručiť balík čo stým zase bude.