Miiro:
Arogantný personál s pomýleným myslením. Zo služby ponúkanej zákazníkom, diktujú podmienky.
Vyzerá to tak , že zákazník je tu kôli ním a nie naopak.
príklad:
1/ oznam o doručení dostanete cca 2h pred doručením.
2/ neplatí žiadna dohoda o zmene termínu, nereagujú ani na SMS.
3/ Kurieri nedvíhajú tel. a nezavolajú späť.
4/ tel. čísla vyvesené na internete sú nefunkčné.
5/ po vlastných skúsenostiach neodporúčam.
Andrea:
No takze priatel objednal tovar pre maleho.Dneska mi bol doruceny, kedze som maleho uspavala a nechcela som ho nechat sama doma poprosila som ho ci by nevysiel hore. Vybehol na mna ze on je unaveny po celom tyzdni , ze furt beha a uz ma toho fakt dost, ze nie nevybehne , ze mam prist dole.Nemala by som namietky ziadne lenze my mame dom daleko od cesty. Chcela som mu povedat no tak dakujem, ale nestihla som a na drzovku polozil a nepovedal ani dovidenia.S takymto pristupom som sa nestretla co chodi kurier GLS do Veľkej Čiernej tak dakujem pekne.Mala som stastie ze sa nerozplakal, lebo za chvilku sa mi zobudil.
Vladimir:
Čakal som na balík 3 dni. Keď neprichádzal skontroloval som polohu balíka. Bolo už síce 22.10, ale na stránkach gls mali mat otvorene dočítal som sa ze balík je uložený v depe, adresát nezastihnutý pričom ma nik nekontaktoval. Zavolal som do depa aký bude další krok a z telefónu sa ozvalo robíte si zo mňa srandu teraz o desiatej. Ani pozdrav ani vysvetlenie a polozil. Jednalo sa o depo Žilina
peter hovan:
Dobrý den! Dnes som tiež zažil drzého a hlupého kuriera a to sa potvrdlo , čo písali predchodcovia !! Ako môžete zamestnať hlupáka zo 7 triedy.