Mojžiš Pavol:
Dobrý deň,
14.10.2019 som obdržal mail.a SMS - doručovací o 08.19 hod. a oznamovací o 18.13 ho. o zásielke.
...
Pri preberaní som požiadal či je môže doručiť zásielku na moju adresu.
...
Váš zákaznícky servis do dnes neodpovedal na môj mail prečo kuriér nedoručil a netelefonoval.
Problém s doručením vyriešila naša p. poštárka - zásielku doručila na moje požiadanie.
Touto cestou chcem poďakovať za jej ochotu a vyriešenie problému.
...
Jana:
Dobrý den,podávam sťažnosť na doručovateľa,ktorý doručuje poštu na Osuského a Gessayovu a iné ulice.Mám účet v Poštovej banke a za oktober a december 2014 mi nedoručil výpis,za november áno.Z PB boli výpisy odoslané.Za 20 rokov,čo mám účet v tejto banke,sa to vôbec nestalo.Mám dojem,že odkedy chodí nová doručovateľka,je to hrôza.Na schránkach niekedy sa objaví pošta pre obyvateľa napr.Gessayovej 3.Prosím Vás,spravte nápravu,platím za poštovné,vedenie účtu a nemám nič.Neviem,kedy chodí doručovateľka a či vôbec vidí,komu čo hádže do schránok.