Jana Holečková:
Zážitok z piatka 19.12.2014: S manželom sme po dlhej dobe zašli do reštaurácie na vraj dobré pivo,ktoré nám odporučili priatelia.Ked sme prišli dnu usmiata čašníčka nás usadila k stolu a poradila nám ktoré pivá si máme dať.Po nejakej dobe začal okolo nás krúžiť čašník,ktorý sa niekoľkokrát prehrabával v nápojovom a jedálnom lístku.Ked sa pristavil tretíkrát,tak sme sa spýtali čo hľadá a on nepríjemným hlasom nám oznámil,že nás musí premiestniť,lebo tento stôl bol vraj rezervovaný a pritom tam žiadna rezervácia nebola.Slušne sme mu povedali,že ked dopijeme tak pôjdeme už preč.Nato on odišiel ale v zápätí sa vrátil s účtom o ktorý sme ešte nežiadali nakoľko sme nemali dopité pivo.Manžel ho na to upozornil a on absolútne drzo povedal,že ten stôl potrebuje a že tú rezerváciu ta osobne dal.Tak mi vysvetlite prečo by nás tam potom slečna čašníčka usadila,keby ten stôl bol rezervovaný.Neviem či ešte niekedy sa vyberieme k vám na inak výborné pivo a isto nebudem mať odvahu odporučiť vás priateľom po takomto nepríjemnom zážitku s vaším NEVYCHOVANÝM a DRZÝM zamestnancom.Isto by potreboval nejaký kurz slušného správania