Tímea Brondošova:
Dobrý deň mám presne ten istý problém ako pani ktorá písala zakúpila som si botasky v Košiciach mala som ich 20 krát na nohe keďže v zime botasky nenosím no bola som ich dať zreklamovat a zamietli mi že je to nosením a je to moja vina tak prepáčte ale po prvé na reklamáciu mám právo 24 mesiacov a po druhé taká značka ako je ADIDAS by sa mala správať podľa toho a aj vaši zamestnanci tiež to riešim už inak s nie cez vaše posúdenie.
Jana Zádorová:
Dobrý deň, chcem Vás informovať o veľmi negatívnej skúsenosti ktorá sa mi udiala. Kúpila som si tenisky adidas ultra boost, ktoré boli najprv v cene 179€ a keď ich zlacnili na 89,99 € tak som si ich zakúpila. Pred zakúpením tejto obuvi som absolvovala diagnostiku chodila na špeciálnom prístroji zameranom na správny výber tenisiek. Keďže som bežec, mám veľa párov tenisiek, ktoré striedam. Tieto vyššie spomenuté tenisky sa mi po 4 mesiacoch nosenia začali predierať na vrchnej sieťovine a to na oboch P+ Ľ, urobili sa diery. Následnou reklamáciou bolo toto zamietnuté, vraj znalecký posudok reklamáciu zamieta pre údajne zle zvolenú obvodovú šírku obuvi.( predrali sa na zvršku a nie na obvode) Toto tvrdenie nepovažujem za správne a trvám na svojom nakoľko som tenisky používala v súlade na účel na aký sú určené a čistenie bolo výlučne mäkkou zubnou kefkou a čistou vodou, neboli praté v práčke ani nič podobné.
Nakoľko nemám jedny tenisky tak viem, že čo by asi mohli vydržať a nie je možné, aby na tak drahých teniskách po tak krátkom čase urobili diery.
Samozrejme som rozhodnutá riešiť to ďalej nakoľko podnet má aj SOI a idem si dať vypracovať ďalší znalecký posudok, lebo som presvedčená, že papier ktorý zamieta reklamáciu, tak znalec ani nevidel tie tenisky a bolo to vybavené "od stola" - viem ako to chodí. Preto som pripravená sa brániť, nakoľko to určite nie je mojou vinou táto závada ktorá vznikla presne na tom istom mieste na obidvoch topánkach.
Ale je smutné, že tak preslávená firma ADIDAS si robí zlé meno, takýmito neserióznymi postupami. Ich tovar nie je lacný a preto človek ráta s tým, že keď si za tovar priplatí tak má kvalitný tovar ktorý vydrží, výnimočne sa môže stať samozrejme že dojde k reklamácii ale takýto prístup je naozaj odsúdeniahodný.
Fotodokumentáciu doložím v prípade, že máte záujem toto riešiť.
Ďakujem za odpoveď.