Adriana Tatárová:
V prvom rade so sestričkou mám veľmi dobré skúsenosti, aj keď som sa dovolala na tretí krát majú aj inú robotu nie len dvíhať telefón. Ochotne ma vybavila a mohla som s maminkou 91 ročnou prísť hneď, keď že to bol akútny prípad s očami a potrebovala vyšetrenie nie len predpísať kvapky do očí. Po vyšetrení , Vám napíšem ďalšiu referenciu podľa mojich skúseností.
Gáliková Lenka:
Nedá sa tam dovolať,ako si potom mám dať predpísať kvapky?!musím sa tam trepať osobne z Dolnej Ždane,len aby som si dala predpísať kvapky na glaukóm?!
Chovancova:
S telefonovaním mám také isté skúsenosti. Keď som sa sťažovala, bolo mi povedané, že majú veľa roboty a nech to skúsim viac-krát, hoci som tiež volala v 1/2 hodinových intervaloch. Nič sa nezmenilo.
Jarek:
Nikto v tejto ambulancií nedvíha telefón. Volal som tam tri týždne každý deň od 7 do 12 každú pol hodinu. Nakoniec som tam bol osobne čakal som hodinu pokiaľ príde do čakárni sestrička.Nakoniec ma odignorovala. Po desiatich minútach som klopal na dvere a nič. Po intenzívnom klopani vyšla do čakárni že čo klopem čo chcem. Tak som povedal čo chcem a že sa už 3 týždne nedá ku nim dovolať lebo som bol objednaný no bol som chorý tak som to chcel dopredu zrušiť a preobjednať sa. Znovu má objednala a hádajte kedy? O pol roka! Pritom okuliare potrebujem k praci. Takéto je naše zdravotníctvo a aj niektoré ambulancie. Som zvedavý ako by sa zachovali keby mali čakať pol roka na inštalatéra, elektrikára či dáke iné služby. Nehodnotím pani lekárku a jej výkon ale sestričku a ambulanciu i naše zdravotníctvo.
Inga:
ťažko sa dovolať, telefóny asi vypnuté :(
daniel:
arogantna sestra, uvidite aj bez dioptrii :)
Anna:
Nedá sa dovolať ani v určený čas
Roman:
Velmi slaby pristup