Simona Pitonakova:
Prosim zaslite mi xeleny marodny listok.
Dana:
Zdravím. Ako stali zákazník som sklamaná. V predajni OC Optima v Košiciach som dnes s manželom navštívila Vašu predajňu Croop. Po dlhom výbere 7 tričiek...v hodnote spolu asi 100€ sme ostali zarazený a sklamaní. Pokladnička namosúrená a k tomu drzá. Manžel sa jej pekne pýtal či nám môže dat aj tašku. Pokladníčka neodpovedala lebo akurát dávala dole čip. Otázku jej položil ešte raz. Nepekným tónom nám odpovedala že tašku nám samozrejme dá. Pýtala som sa jej či nemá náladu že čo je taka nepríjemná. Jej odpoveď bola zarážujuca. Nech si skúsim tam byt cely deň. Ja tiež chodím do prace a keby som sa tak sprava k zákazníkom nepredám nič. Začala sa s nami hádať že ona robí s ihlami namysli mala tie čipi a či sa ma dopichať. Je to smutne že mate takýto personál lenivý, neochotný a s takým prístupom. Jedno je pravda ona odstojí vi zaplatíte. Dnes ste prišli minimálne o 100€a to som 1 osoba za jeden deň. Keď takto sa budú správať. Môžte zavrieť. S pozdravom
Daniela:
Dobrý deň, dnes som bola nakupovať v Optime v KE v Reservet. Kúpila som si šaty a chcela zaplatiť. No v predajni si ma nikto nevšímal, že stojím pri pokladni. Vpredu sa v kľude rozprávali predavačky spolu s kolegom. Asi po 5 min. prišiel kolega k pokladni. Na moju otázku, či mu nevadilo, že tu stojím a čakám odpovedal, že má aj inú robotu. Drzí, namyslený asi na kerky čo mal po celom tele. A pritom stačilo povedať, prepáčte. Keď som mu to povedal a, tak na mňa vyletel, že on sa nikomu nebude ospravedlňovať. Chcela som vedieť ako sa volá, no samozrejme mi povedal, že mi meno nepovie. Strašný personál !
Emilia:
Kúpila som vo vašej predajni v Prešove vetrovku pre otca. Žiaľ vetrovka bola mala a musela som ju vrátiť. To že som musela kúpiť niečo iné, (niečo čo nepotrebujem) pretože väčšie vetrovky na predajni nemáte bol už problém pre mňa. Ale ešte väčší problém bol prístup vášho personálu! Aj keď rozumiem že to mate napísane na bločku, že nevraciate peniaze, stále si myslím že chovanie personálu by mohlo byť viac profesionálne. Na úplne jednoduchú otázku “prečo” by som čakala slušnejšiu odpoveď. Cítila som sa že oni sú moji pani. Oni majú pravdu. Ved je to napísane na bločku! Zákazník s peniazmi je pre vás nedôležity! Vy zákazníkov očividne nepotrebujete. Ale to je všetko jedno! Iste je ze do vašej predajne už nikdy nevkročím. Nielen že nevrátite peniaze za tovar ktorý nemôžete vymeniť ale íst do obchodu kde sa k vám otrasne správaju, .... to nepotrebujem.
Michaela:
Pracovala som pre tuto spolocnost a nie su schopni po zruseni predajne ani poslat zamestnancom stravne listky...LPP uz nikdy viac fuj.
Ivan:
Mali by ste viac kontrolovať, ako sa správajú vaše zamestnankyne. Včera 2.2.2022 som bola v House vo Vivo. Boli tam 2 zamestnankyne mladé, jedna nízka, odfarbené biele vlasy, plnosti hla a druha špinavý blond po plecia. Najprv si ma hodinu nevšimali, zabávali sa, rehotali a telefonovali. Keď som sa opýtala na tovar, boli drzé a arogantne, všetko ich otravovalo a to som nakúpila za 100 eur. Mala som to 100 chuti vrátiť, keby mi nebolo ľúto hodiny času v obchode. To je neuveriteľné, aké neschopné zamestnankyne mate, nečudo, že jediné vaše prevádzky sú prázdne. Lebo od prístupu závisia aj zákazníci. Ja tam už nikdy nevkrocim. A takto to majú asi aj ostatni:raz a nikdy viac. Ci v Avion, Vivo a inde sú vaše prevádzky prázdne kvôli arogantne u a neochotne u personálu. Neviem z čoho sú také zničené, keď celý deň nič nerobia.