Buranská Viera:
Keďže pracujem mimo mesta, neviem sa osobne dostať v pracovnej dobe na SBD. Na internete sa neviem dopátrať ani mailovej adresy ani Web stránky kde by som mohla napísať oznam, preto svoje dnešné rozhorčenie smerujem sem... snáď si to niekto kompetentný prečíta. Dnes som zapla pračku a až pri druhom praní som zistila že mi slabo priteká voda....Dobre že sa nepokazila. Po kontrole sitka som zistila že je celé upchaté drobnými čiastkami hrdze a vodného kameňa.... Pustila som vodu do vane, tiekol tam žltý kal s drobnými čiastočkami hrdze a piesku. Kto môže za to čo vyteká z potrubia? Zaujímalo by ma, či sa robí vôbec nejaké čistenie potrubia. Stači ked vypadne elektrina a kým mi začne tiecť čistá voda, vypustím desiatky litrov špiny. O vypúšťaní "ohrievanej" studenej vody ked chcem teplú tu radšej písať nebudem. Asi mám smolu že som na 7 poschodí. Buranská
Petráš Karol:
Služby sú na nulovej úrovni.Človek ,ktorý chce vedieť o mesačnej zálohovej úhrade,tak je odkázaný pracovníčkou za zadebneným oknom na riaditeľa,ktorý s neochotou oznámi ,že teraz nemá čas,zoberie si vaše telefónne číslo a tým sa to skončí.Po opätovnej návšteve sa proces zopakuje a milý riaditeľ sa na vás aj tak v....ie!!!