Jana/Nitra:
Vybavovala som novú zmluvu na pobočke SPP v Nitre. Na zákazníckom centre ma vybavovala pani J. Hýbelová. Som maximálne spokojná, táto pani mi jasne, zrozumiteľne, stručne všetko vysvetlila, bola veľmi ochotná a milá.
horvath:
nemožem sa dovolať
Zora Cestrová:
Dobrý deň,
nerozumiem, prečo zamestnávate klientov zbytočnou činnosťou.
25. j ú l a /!/ som dostala faktúru, na ktorej ponúkate súťaž, aby som poslala svoj aktuálny mail, keď chcem vyhrať. Kto by nechcel?
Až na konci celej procedúry som sa dozvedela, že súťaž skončila
v j ú n i !
N a č o t o b o l o d o b r é ?
Okrem toho by bolo dobre písať zrozumiteľne. Viem anglicky, ale nevedela som, čo je to"newsletter"
Ďakujem za pozornosť
Zdravím
Z.Ce.