Tono:
Objednal som sa na 7,30 tri týždne dopredu s tým že idem prvý z dôvodu mojej časovej tiesne. Zobrali ma 4-tého v poradí, mal som pocit že som tam podriadený a nie zákazník. Chodieval som tam predtým stále, v budúcnosti budem hľadať inú firmu. Ďakujem.
peter bojkun:
na čo mate telefón keď ho neberiete..nedá sa dovolať
Ing. Ľubor Boris:
Nebol som spokojný!!! Vybral som si ideálny termín kontroly pred dvoma týždňami. Po práci, cestou domov, psa vyvenčí dcéra, do obchodu pôjde žena sama... Včera som prišiel a na príjme ma obarila suchá informácia, že vypadol prúd a prehliadka sa odkladá, ale keď budem chcieť, tak mi zavolajú a objednajú ma. Na kedy, pani nevedela. Za všetky mne vzniknuté problémy sa ospravedlniť, ťažké pochopiť. A aby vôbec niekoho napadlo mi zavolať, aby som sa tam netrepal, načo dávam mail a tel. pri objednávaní? Teda "veľmi pekne ďakujem" za taký servis, službu ktorá mi bola poskytnutá.
Ján Majer:
Za niekoľko rokov čo výhradne navštevujem Vaše STK (pretým som navštevoval STK v Barci)som stále spokojný s prístupom Vašich pracovníkov pri realizácii kontroly môjho vozidla, myslím na ich vyjadrovanie, myslím rady či usmernenie do budúcnosti.
Ďakujem