Anna:
Vo štvrtok - 10. júla okolo 16 hod. sme s priateľkou navštívili zariadenie CROCUS na Poštovej ulici v Bratislave. Pri objednávke kávy sme si dovolili sa opýtať, či dostaneme ku káve aj deci vody. Obsluhujúca pani nám vodu ku káve odmietla poskytnúť s dôvetkom, že nie sú povinní a okrem toho majú odstavenú studenú vodu. Káva bola vskutku nedobrá, ani sme ju nedopili. Navštívili sme aj WC, kde bol o.i. oznam v tom zmysle, že NIKTO NIE JE ZVEDAVÝ NA VAŠE ZVYŠKY - adresované zákazníkovi Crocusu. To nás už riadne vytočilo a po konzumácii a použití WC sme povedali pani predavačke, že káva bola nechutná a oznam na WC nevkusný, urážajúci zákazníka. Na to pani predavačka vybehla na nás vetami typu:" Odíďte, viac sa tu neukazujte! Mňa váš názor nezaujíma, dovidenia!" Slovo "dovidenia" opakovala niekoľkokrát, kým sa jej nepodarilo nás naozaj vyhodiť. Nemyslíme si, že by sme ešte niekedy chceli piť na chuť spálenú kávu, ani nemáme v úmysle uškodiť tejto pani za pultom, pretože si sama škodí, to už nehovoríme o úcte človeka voči človeku. Je smutné, že v dnešnej dobe, kedy si treba zákazníka vážiť, si niekto čosi také dovolí. Apropo, ak ju nezaujíma názor zákazníka, koho iného by ju mal? O nejakom úsmeve, či milote ani nehovoriac.