Ján Hollý:
Jedna z najhorších prepravných spoločností. Napíšu balík doručí medzí 13.00-do 16.00 a balík príde večer po 18.00 a vodič,jeden arogantný hajzel. A ešte ani nepríde pred dom,ale ostane stáť pri ceste. Katastrofálna prepravná spoločnosť!!!
Timea:
Najhoršia doručovacia služba. Balík nedoručený na adresu ale niekam kam sa kuriérovi zachcelo pričom aby nebolo malo nie je možné sa dostať do balík boxu lebo PIN mi nebol zaslaný.
palo:
Príde mail, že niečo dovezú. Žiadny kontakt na vodiča, žiadne upresnenie času. Potrebujem to, čo má doviezť, nemôžem dovoz odložiť, ostávam kvôli tomu doma, ale musím si odbehnúť na cca hodinu až dve. Môžem odbehnutie prispôsobiť príchodu kuriéra, ak ho budem vedieť. Lenže ten neviem.
Ostávam rukojemníkom arogantného? hlúpeho? správania. Čakám, kedy mi zavolá kuriér.
Skúšam volať niekde na šéfov DPD. Nikde žiadne. Dokonale sa pred zákazníkmi utajili.
Skúsenosti z predchádzajúcich dovozov mám také, že mi kuriér zavolá pár minút pred príchodom.
Fakt nechápem toto správanie. Totálne antiklientské.
Vlastne klientmi sú internetové obchody, my nakupujúci nie. Ak budem mať možnosť nabudúce si vybrať dopravnú spoločnosť, budem vyberať čokoľvek, len nie DPD.
Oto Žilavý:
Bez udania aspoň približne času.Dovolenka na celý deň a kuriér nikde. Strašné DPD celé zlé.Slov.pošta je strašná kuriérska spoločnosť,ale DPD jej nesiaha ani po členky.
Peter Kasana:
Dobrý deň.
Opäť som narazil na neserióznu firmu s arogantným prístupom, DPD. Nemôže komunikovať telefonický pre korona vírus. To je odkaz na zákazníckej linke. U Vás sa šíri vírus aj po telefóne? Už stupidnejšia výhovorka ani neexistuje.
Zákazník sa nemá právo sťažovať. Bezohľadné a arogantné správanie kuriéra nie je možné nikomu nahlásiť. V mojom prípade mi bola ráno zaslaná sms, že dnes 26.3.2020 mi bude doručený balík. Pred obedom mi bola zaslaná ďalšia sms, že balík bude doručený medzi 11:07 až 12:07. Okolo 12 hod. som išiel na WC, vrátil som sa a vidím práve zmeškaný hovor. Hneď som volal späť. Kuriér mi oznámil, že je na Pluhovej 2, kúsok odo mňa. Bývam na Pluhovej 22. Chcel som ísť za nim, ale povedal, že za chvíľu ide späť a zavolá mi, aby som čakal. Čakám pol hodinu, nič, hodinu, nič. Volám späť nedvíha. Volám o niekoľko minút znova, zrušil ma. o chvíľu volám znova zrušil ma. Viac sa kuriér neozval a balík mi nedoručil.
Takéto správanie Vášho zamestnanca sa nedá ospravedlniť. Od rána ma drží v šachu doma, balík nedoručí a drzo s maximálnou aroganciou skladá telefón po dohode, že príde a mám ho čakať.
Dúfam, že čím skôr skrachujete a prestanete ľudí ťahať za nos.
Vašu prepravnú službu už nechcem využívať. Oznámim to postupne všetkým dodávateľom od ktorých objednávam.
S Bohom. Bývalý zákazník.
Marian:
moje hodnotenie je 0 0 0 0 0 0 0 000000