optimistamiki:
S ponukou tovaru a služieb som veľmi spokojný a využívam všetky možnosti lacného a rýchleho nákupu.
tito:
Neviem ako to je na inych tescach ale na hajiku v ziline si menezerka riesi konflikty svojich xnamich tak ze vyhadzuje zamestnancou vyhodila naj pokladnicku iba preto ze nezdielala nazor jednej veducej a ta veduca brala odpisi a nebola potrestana tak kde je ta spravodlivost
Emil:
Dobry den,
Poprosim Vas neviem kdo má na starost upratovanie a udržiavanie sociálnych zariadení, ale taký bordel hnus som v živote nevidel.
Poprosim Vas dajte si do poriadku lenivcov alebo neprofesialnu firmu do poriadku lebo asi zjavne nerobia nic, lebo na buduce zavolam kontrolu
Hanba Hanba hnus
Ing.Papajová:
Skoro 30 minút som čakala u pultu so zákuskami v TESCU Žilina Obvodová,lebo obsluha mala o 18 hod.prestávku.Chápem že sa musia aj najesť ale čo robia manažeri,to je taký problém zaistiť záskok?Pre 4 kusy zákusku som behala po predajni a zháňala niekoho kto mi pomôže,lebo som čakala večer priateľku a zákusky som potrebovala.
JANKA CHORVATOVA:
CHCEM VYJADRIŤ VĎAKU POKLADNÍČKE P.TRSKOVEJ, KTORÁ S ÚSMEVOM, TRPEZLIVO A S EMPATIOU AJ NAPRIEK TOMU, ŽE UŽ KONČILA, VYBAVILA STARÚ PANI S BARLOU. TATO PANI BOLA JEJ PRÍSTUPOM VEĽMI MILO PREKVAPENÁ A ĎAKOVALA, AKOBY NÁKUP MALA GRÁTIS.
VYZDVIHUJEM AJ PROMPTNE RIEŠENIE MOJEJ REKLAMÁCIE MANAGEROM P.NOCIAROM, KTORÝ
SVOJIM PROFESIONÁLNYM PRÍSTUPOM PRISPEL K TOMU, ŽE SOM Z PREDAJNE, DO KTOREJ SA ČASTO VRACIAM, ODCHÁDZALA SPOKOJNÁ. ĎAKUJEM
Ján Mikláš:
V TESCO Myjava sa vždy stretnem s ochotou personálu, naposledy 27. 2. 2018. Nevedel som si pomôcť pri samoobslužnej platbe, mladá predavačka ochotne pristúpila a v pohode mi všetky položky nahodila, usmiala, pozdravila...
mária:
21.6.2018 som kupovala v tesco Nitra Zipser párky 0,438 kg,za toto množstvo som platila 4,25 Eur.Myslím že tieto párky nestáli 9,70 Eur za kg a v tesku majú nesprávne nastavené alebo zle zadané cenu tohto výrobku.Nechce sa mi veriť že Tesco takýmto spôsobom okráda svojich zákazníkov. Som zvedavá či vobec na moju sťažnosť bude niekto vôbec reagovať.Som sklamaná.
Adriana Richterova:
Chcem sa veľmi pekne poďakovať vášmu zamestnancovi v My Bratislava vola sa Richard veľmi rada k nemu chodím do pokladne tak ústretového zamestnanca som nestretla veľmi ma mrzí, že odchádza takých zamestnancov by ste si mali vážiť ochotne my vždy poradil o tovaroch najme o značku tesco finest a aké značky sú najlepšie, väčšina zamestnancov my tam povie nemám čas ja nie som odialto dúfam že dostane od vás pochvalu, alebo niečo. Rada prídem opäť.
Jozef Haľama:
V TESCO Martin pracuje staršia pani pri údeninách a syroch, ktorá ma ignoruje aj keď stojím priamo pred ňou. Nie že by sa opýtala či niečo nepotrebujem (bol som tam sám), ale robí si svoje, však ja mám asi času dosť. Je po víkende, tak milá pani predo mnou najprv otáča obschnuté či zožltnuté vrchy vyloženého tovaru na druhú stranu aby tento nedostatok zakryla a je jej jedno, že sa na to musí dívať nervózny zákazník. Ak tam táto ignorantka ostane, nakupujem inde...
stara mama:
Nepáči sa mi prístup v Tesco predajni na Solivarskej ulici v Bratislave. Po studenom máji sa konečne oteplilo, ale nanuk alebo zmrzlinku tam dieťaťu nekúpite. Po troch dňoch sľubov, že príde tovar, som nechala vyvolať pána vedúceho, prečo nanuky neobjednal, keď všetky okolité predajne takýto tovar majú a mamičky, ktoré vedu deti zo školy, musia chodiť po nákup inde? Vysvetlil mi, že to nie je jeho vec, on tovar neobjednáva a nie je to ani predajný sortiment. Alkoholu všade plno!?
Lubica:
Váženi,
kamenná predajňa TESCO-EXPRES na Komarnickej ul. v Ružinove sa v posledných týždňoch veľmi zhoršila....chyba tam tovar rôzneho druhu, najmä ovocia a zeleniny. Regále zivajú práznotou a personál sa vyhovára na nedodanie tovaru.
Pre toto som prestala chodí do tejto predajne. Skúste urobiť nápravu, prídem sa tam o týždeň pozrieť.
Ďakujem Lubica zo Štrkovca
Veronika zimanova:
V Ziari nad Hronom som kupila kura ktore neskutocne zapachalo a malo este dva dni zaruku..
Pri reklamaci mi bolo povedane ze sa moze reklamovat do 24 hod od nakupu.je to mozne.
PhDr.Julianna Kupkovičová:
Chcela by som vyjadriť sťažnosť na možnosť parkovania. Pravidelne nakupujem v Tescu na Kamennom námestí, pretože som zo Starého mesta. Sme starí ľudia, manžel má 86 a ja 78 rokov a sme aj ZŤP. Raz za čas chodíme aj na veľké nákupy a to s autom.5. 10.2019 sme tak urobili tiež. Nakúpili sme veľa vecí, takže sme požiadali obsluhu, aby nás zobrali výťahom. Keď sme odcházali , tak obsluhujúci žiadal doplatiť parkovné, pretože sme vraj prekročili o 15 minút 1/2 hod.limit parkovania. Veľmi nás to nahnevalo, pretože nám nákup trval presne ten čas, nikde inde sme neodišli, a okrem toho nikde nie je napísané ako dlho má trvať nákup, res. ako je možné zvládnuť pre starých ĺudí nákup za 0,5 hod. Takto sa nespráva žiadna veľká predajňa, napr.Lidl, Kaufland, Billa. Preto budeme musieť zmeniť predajňu. Predsa nie je možné, aby ste nakúpili v cene nad 20 eur , máte ZŤP a ešte máte zaplatiť parkovné.
Vysvetlite mi to prosím
Vladimír Weber:
ked som sa dozvedel, že môžem urobiť nákup v Tesco Prešov a tovar mi dovezú do domu, veľmi som sa potešil, aj z toho dôvodu že som invalidný dôchodca a pre mňa to bude obrovská pomoc,ale ostal som v nemom úžase , že také niečo v dnešnej dobe môže existovať. Dnes som si sadol za notebook a trvalo mi pokiaľ som si asi 80 minút jednotlivé položky tovaru, rezervoval čas dovozu tovaru a ked som došiel k platbe, myslel som si, že som pred infarktom,lebo som si prečítal oznam, že platbu môžem previesť výlučne PLATOBNOU KARTOU,čo tam máte za múdrych ľudí čo si asi mysli že každý človek v tomto štáte musí vlastniť platobnú kartu.dokážete mi vysvetliť ako je možné, že jestvuje niekoľko kurierských spoločností a každá jedna preberá platbu kartou aj v hotovosti,v tomto ste určite 100 rokov za opicami, takýmto spôsobom sa chcete priblížiť k zákaznikom, a pritom vám ostáva len trápna hanba, žiadam vás o odpoved ako ste tento problém vyriešili.
Lukáš Drugáč:
Dobrý deň chcel by som vyjadrit svoju skusenost s nakupom vo velkom tescu Poprad.Boli sme s manželkou na nakupe 24.11.2020 v poobedných hodinách.Zastavili sme sa na informaciach ohladom vratenia jednej položky.Pani Anna na informaciach nas velmi milo a ustretovo privitala.Čo sa tyka vratenia tovaru prebehlo to velmi profesionalne.Som si zakupil kartu do telefonu dostal som velmi užitočne a velmi podrobne informacie o službe kariet bodka a double,čo som nevedel o tychto vyhodach.Pani Anna z informacii bola velmi ochotna ústretová pomôcť,poradit.Odchadzal som z nakupu a z tejto skúsenosti z informácii velmi ale velmi spokojny.
Sara:
Ja mám nie prvý krát veľmi zlú skúsenosť s vedúcim predajne na Zlatých pieskoch v Bratislave. Tento arogantný muž mňa, môjho muža a syna vyhodil z predajne a nedovolil nám nakúpiť preto, že môj manžel mal podľa jeho slov nesprávne rúško. Mal plastové rúško, ktoré mimo iné nosia aj politici a zakrýva všetko tak ako má. Doteraz s tým nikde nemali problém, len v tomto obchode a naviac personál bol taký arogantný a vulgárny, že som ostala v šoku. Z pohľadu zákazníka je to moja posledná návšteva tohto obchodu a keďže to nie je moja prvá skúsenosť, nikdy viac do tohto obchodu nakúpiť nepôjdem. Je mi ľúto Že si na vrcholové pozície vyberajú rasistov, pretože keď mu môj muž cudzinec vadil a hľadal akýkoľvek spôsob aby nás mohol z predajne vyhodiť, na čo podľa mňa ani nemá právo, vybral si ako cestu nevhodné rúško a keď si môj manžel okamžite na jeho výzvu kúpil v tom istom obchode iné aj tak nám nedovolil pokračovať v nákupe. Je to smutné a silno rasovo motivované. Pánovi vedúcemu prajem poriadne zaškolenie, aby vedel ako sa človek na jeho poste má chovať ku zákazníkom. Za mňa nula.
Ivan:
Som zo SNV, volal som info TESCO SNV,č.tel. 053-41 496 777, kde som sa potreboval dozvedieť či majú v predaji Príklepovú vŕtačku PowerPlus...dostal som odpoveď od istej dámy, že mám prísť si to pozrieť...čo to je za informácia, keď vokoľ KORONAVÍRUS a ja 70 ročný, za obmedzenia pohybu, sa len tak, mám prejsť do predajni TESCO... HANBA VÁM A OSOBITNE ĽUĎOM čo Vás NEZODPOVEDNÉ VEDÚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ľudmila Hrachovinová:
Dnes 2.3.2021 o 7.05 som navštívila Tesco na Farského ulici. Po nákupe som strávila 15 minút pri pokladni, hoci bola predo mnou len jedna pani, ktorá si kúpila petržlen v zväzku a pokladnička nenašla cenu. Zvonila na personál. Mladý predavač išiel cenu zistiť. Po 15 minútach sa vrátil s tým, že cenu nevie a nadával pani, načo ten petržlen brala, keď videla, že ho ešte vykladá. Mne zase pokladníčka chcela naúčtovať inú cenu jabĺk, než bola uvedená na cenovke. Vraj jedno jablko malo zlú nálepku. Už viackrát sa mi v tomto obchode stalo, že tovar mal inú cenu, než bolo uvedené na cenovke. Napr. biely jogurt stál 0,17 e. podľa cenovky, ale v pokladni účtovali 0,30 e. Po mojej reklamácii sa zistilo, že tam nebola správna cenovka. V dnešnej epizóde som povedala predavačovi, že toto je najhoršie Tesco v meste, o čom som presvedčená. Začal na mňa kričať, že načo tam teda chodím a že som tam každý deň, čo nie je pravda. Takže zvážte. Podľa môjho názoru sa mal mladý predavač ospravedlniť a nie kričal na pani, čo si chcela kúpiť petržlen, aj na mňa. Jeho kolegyňa(moletná blondýna) sa ho ešte zastávala a nepáčilo sa jej, že kričím. Prepáčte, ale asi sa dala situácia ťažko riešiť v kľude, keď sa oni správali tak, ako sa správali. A ešte môj názor: Načo otvárajú obchod o 7.00, keď ešte len vykladajú tovar, dokonca o ňom nevedia ani cenu. Dodávam, že pokladníčka sa mi niekoľkokrát ospravedlnila, ale mladý predavač bol arogantný a nevie sa správať k zákazníkom. Ďakujem za pochopenie.
Slávka Drahosova:
Neodporúčam nikomu pustiť svoje deti pracovať do TESCO Vráble, budú sikanovat vaše deti, ... vedúce predajne, keď brigádnik nezvládne zákazníkov bez prekrytia tváre, zatvoria sa s nimi do skladu a cirkus 20 minút. Pokedy chlapec nezavolal rodičov,pretoze sa nevedel slovne brániť. Až po telefonáte rodičov, mohol opustiť sklad s tým ze ma zápis a výpoveď. Matka upovedomena, že nema kamerový záznam, aby to mohla dokázať. Toto nemá obdobu, je to na hranici porušenia zákona