Gabriela Mikluscakova,Mgr.:
Chcela by som sa pozitivne vyjadrit na moju skusenost pri nakupe v predajni Pr.1139, Sobranecka cesta, 071 01 Michalovce.Na mojom blocku je kod ankety:139 E90 4849.
Nakupovali sme v case najvacsej prevadzky, nielen v case, ale aj v predvianocnom obdobi.
Pretoze mame svoj vek a nova technika nam nie je az tak znama, potrebovali sme pracovnika s odbornostou a trpezlivostou.Pracovnik PATRIK splna vsetky atributy správneho a cestneho predajcu, s vysoko odbornym, profesionálnym a trpezlivym pristupom.
Nakolko sme vyuzili ponuku spotrebitelskeho uveru,ktory spracovavala pracovnicka REŇA,chceme vyzdvihnut jej mily, trpezlivy a vysoko profesionalny pristup.
Priali by sme si, aby boli tito pracovnici odmeneni za svoj nadstandartny pristup k zákazníkom.
Aj dalsi nas nakup smeroval do tejto predajne, kod ankety:139 F08 9142,a odchadzali sme znovu velmi spokojni.A to vdaka PATRIKOVI A RENI,mladym ludom, ktori si zasluzia Vasu pozornost.
S pozdravom
Mikluscakova
Marcel Kolar:
Dobry den prajem ospravedlnujem sa no musim vas hodnotiť zaporne po 7 rokoch som priletel z cerou na slovensko na vasej predajni konkretne v Bratislave shoping palace cesta na senec moj problem a zaporne hodnotenie spočíva v tom ze dna 25.1.2015 kupil som si uvas tablet Lenovo za 169 eur no no moja cera ma chcela prekvapit a kúpila mi ako darček tiez tablet samozrejme cerin som si nechal a uvas zakúpený som chcel vratit pochadzam z východu sk dna 3.2 .2015 dosli sme no zamestnankina ma odbila stim ze to sa da no musim cakat 30 dni pokial ho daju skontrolovat ani ho neskontrolovala nic odisiel som no dna 5.1.som dosie este raz a snažil som sa zamestnancom vysvetli v com spočíva moj problem zijem dlhodobo v anglicku aj z celou rodinou v 9.1.2015 odlietam z cerou spet do anglica tak ci nieje moznost urichlit kontrolu funkčnosti tohto tabletu chcel som ho na tu kontrolu osobne zaviesť na svoje naklady no nepochodil som slovensky ucet nemam ako ze sory no stakim to pristupom som sa nestretol pracujem v anglicku ako super vizor v jednom nakupnom centre v anglicku no tam riesim vecsie problemy no samozrejme riesim ich okamzite az si to zákazník vyžaduje dakujem no posudte sam v com je tu problem Mk
Zuzana Farková:
Chcem sa veľmi pekne poďakovať všetkým asistentom predaja, ale hlavne p.Rybanskému vedúcemu predajne Okay - Zlaté piesky,za veľmi milý a ochotný prístup k vybavniu mojej reklamácie Notebooku HP - 15,6. Dňa 22.4.2015 po príchode do predajne sa mi ihneď venovali, opýtali sa ako mi môžu pomôcť. Po objasnení problému sa snažili chybu odstrániť, no nakoniec bolo nutné notebook zaslať do servisu SWISS v Petržalke. Taktiež toto odoslanie promtne zabezpečil p. Rybanský vedúci predajne za čo mu vyslovujem vrelé poďakovanie. Keby bolo takých asistentov predaja viac. Ešte raz ďakujem.
Rudolf Letrich:
Ja mám len zle skúsenosti s elektrom OKAY,pracoval som na pestovatelskej 13, a doteraz som nedostal výplatu. Síce som dal výpoveď ale už pomaly vyše mesiaca čakám na výplatu, a nie som si istý či Okay elektro to stihne ešte tento mesiac. Som strašne sklamaný..... Spozdravom Rudolf Letrich
Mária Štibľarová:
Tiež som dosť sklamaná, kúpila som si vysávač v predajni Bardejov značky ROWENTA a mám problém si doň kúpiť náhradné sačky. V predajni ich nemajú a odporučili ma priamo cez výrobcu, pre mňa je toto dosť nepochopiteľné že taká predajňa ako je OKEY a nemá takú banálnu vec ako náhradné sáčky do vysávača a to do výrobku ktorí sám predáva.
jano:
Mam dost neprijemnu skusenost ohladom vybavovania opravy laptopu do opravy bol dany 5.10.2016 a 21.11.2016 my na predajni nevedeli podat ziadne blizsie informacie ohlodom opravy
Olga:
Ja mám veľmi zlu skúsenosť s predajnou OKAY Pestovateľská v Bratislave. Dňa 19.11.2016 sme si chceli kúpiť kuchynský robot zn. Zelmer. Mali len vystavený kus a keďže ten sa nám nepozdával, pri manipulacii vrzgal tak nám pán vedúci navrhol, aby sme zaplatili / bol v akcii, ktorá končila/ a že na druhý den ho určite privezú, že nám zavolá. Pán vedúci druhý den nevolal, ani po týždni nevolal, tak tam manžel i šiel osobne, tak sa vyhováral, že sa otvára nová predajňa v Biskupiciach, že nestíhajú. Takto tam bol manžel ešte dvakrát, vždy ho odbil, že zase zajtra. Dnes je 30.11. Išla som tam ja, pán vedúci ma do piatku volno a robot znovu nebol, tentokrát je niekde na ceste z Mikuláša.
Takze sme pred dvomi týždňami zaplatili 143 euro a nemáme ani peniaze, ani tovar. Takze skvela OKAY firma s perfektnými službami, v zahraničí by uz dávno skrachovali, dúfam, že ani tu to nebude dlho trvať a takéto neseriózne predajne zmiznú.
Peter Peráček:
Mám s OKAY veľmi zlú skúsenosť. Kúpil som si notebook s predĺženou zárukou na 3 roky v OKAY Piešťany. Po 2 rokoch sa notebook pokazil. V predajni mi notebook neprijali ako oprávnenú reklamáciu a požadovali odo mňa, aby som si tento výrobok sám zaslal do opravovne a tým to pre túto predajňu skončilo. Takže do predajnej siete OKAY už nikdy nevstúpim a týmto pozdravujem arogantného vedúceho tejto pobočky v Piešťanoch.
dragunova eva:
Dnes pri navsteve Okay, predajna 125,Dolnocermanska 818/70, Nitra,kde som si chcela zakupit Oral B 750 blac, som sa stretla s ochotnym predavacom, ktory sa mi ju snazil najst. Avsak marne, dokonca, pozrel, ci nie je na internete u Vas.
, stratila som dost mojho casu. Pri mojej otazke, preco nie je tam napisane , ze tovar nie je dostupny, tak odpovedal, že vcera v praci nebol. Isla som za zastupcom veduceho, o pri otazke preco to tam nie je napisane, schmatol tu cedulku a že uz je to , ako som mu zobrala tu cedulku z ruky, pretoze to bola orginal že tovar je v predajni, povedal, co ho chytam, /nechtiac ako som cedulku zobralaa , že kde je to napisane/ spytal sa ma,ci som z inspekcie, stale sa usmieval , ze kniha staznosti nemaju ....... Chcela som si napisat jeho meno ,otocil vysacku a že mi nepovie svoje meno. Komentoval to nadalej pri odchode na podestu, že keby bolo takých zakaznikov bolo, ako som ja,......tak som mu odpovedala, že ak nebudu zakaznici ,ani on nebude mat pracu. Medzi rozhovorom pred tým ,sa ma spytal, že co vlastne chcem, ze aspodn ospravedlnenie, ked tam nebola tabulka, že tovar je nedostupny ,tak odpovedal ospravedlnujem sa s usmevom.Pravdu povediac, nestretla som sa s takýmto jednaním a ani neviem, ci tuto predajnu budem navstevat a kupovat, ako som ju vyuzívala doteraz.
S pozdravom