Jarmila Pagáčová:
Dobrý deň,
vyjadrujem týmto obrovskú nespokojnosť a sťažnosť na Vášho kuriéra, ktorý rozváža tovar v Petržalke a má tel.č. +421 911 104 040. Dnes - 13.9.2017 - ráno o 6:54 hod. som od neho dostala SMS, že má pre mňa zásielku a ak mám o ňu záujem (neviem prečo by som nemala, keď som si ju objednala), mám ho telefonicky kontaktovať. Do telefónu mi oznámil, že mi ju doručí medzi 9:00 a 10:00 hod. Keď som mu oznámila, že nebude v tom čase nikto doma, začal sa ma vypytovať (ako na výsluchu) kde budem a presnú adresu, nespýtal sa ma však, či chcem doručiť zásielku niekde inde, ale zato mal neprístojné poznámky. V ďalšom telefonáte som mu oznámila, že ja si neprajem doručovať zásielku nikde inde len na domácu adresu a povedala som mu, že od obeda už bude mať kto zásielku prevziať, ale on mi nedal ani dopovedať a povedal, že on môže tak ako už povedal. Ani som mu nestihla povedať, že mu dávam k dispozícii celé popoludnie a že on sa má so mnou dohodnúť o čase doručenia a podľa odosielateľa zásielky to má byť deň pred doručovaním. Z uvedeného vyplynulo, že zásielku mi ani nedoručí. Som úplne sklamaná, že zamestnanec firmy, ktorá poskytuje služby (a nie práve najlacnejšie) môže rozhodovať o tom, či občan, ktorý si túto službu platí, dostane alebo nedostane zásielku. Teraz ani neviem, či mi bude zásielka doručená?!
Vanda Vavrova:
Už druhý deň čakám na zásielku. Dnes som sedela doma z online som vedela že zásielku majú doručiť 12.12.2017.
Večer o 19,38 sa na online Gls objavilo že príjemca bol nezastihmutelný. Čo je lož, lebo za cely deň sa kuriér prepravujúci zásielky v Petržalke neozval.
Ing. Igor Vaclav:
Absolútne nekorektne jednanie. Zásielku mi po urgovaní sľubuju v príslušný deň. Nikto nič nedodá a ani sa neospravedlnia. Čakám už tretí deň.
Peter Struhár:
Absolútny chrapúni. Ich moto je asi nedoručiť zásielku a byť drzí na zákazníka, ktorý ich platí. Zásielku mi nedoručili a keď som bol osobne na odbernom mieste, povedali mi, že už ju poslali naspäť a ani sa mi neospravedlnili. Ich kuriér mi tykal a ešte bol drzí, že mám byť doma. Ten kuriér mi pripadal ako zdrogovaný. Len kukali cez okienko ako opice v ZOO. Doporučujem ak si niečo objednáte cez internet, tak doručenie nie cez spoločnosť GLS. Nikdy cez GLS.
Gabriela:
Jedna katastrofa. Poslali mi balíček z ČR v hodnote 519 CZK a prepravná spoločnosť GLS zmenila CZK na eurá a požadovali 579eur za babíček,ktorý vážil 0,1 kg.Samozrejme som ho neprevzala a posielala späť do ČR nech vidia čo je schopná prepravná spoločnosť urobiť v SK. Komu by sa ušiel prebytok peňazí, ak by som balíček prevzala?
Marek:
V pondelok som si objednal "živý" tovar (rastliny), v utorok prišlo SMS avízo o chystanom doručení zásielky s možnosťou zmeny doručovacej adresy. Nakoľko sa po objednávke zmenili možnosti jej prevzatia, využil som ponuku a adresu som zmenil. V stredu zásielka nedošla, tak som kontaktoval GLS. Sľúbili jej doručenie vo štvrtok. Vo štvrtok (t.j. dnes) sa však nič nedialo a tak som opäť kontaktoval doručovateľa. Ten ma informoval, že zásielka nie je „na programe dňa“, ale zajtra určite. Na otázku, kto bude zodpovedný za prípadné znehodnotenie obsahu zásielky stroho odpovedal, že mám kontaktovať predajcu.
Takéto služby, mimochodom v porovnaní s inými prepravnými spoločnosťami výrazne drahšie (objednávam relatívne často), rozhodne nikdy viac nevyužijem.
Neviem, či majú predajcovia informácie o hodnoteniach prepravných služieb, rozhodne by mohli byť užitočné. Ja osobne si už nikdy neobjednám tovar, ktorý by mal byť doručovaný GLS.
Pozn.:
V prípade vianočných darčekov odporúčam objednanie s dodávkou cez GLS najneskôr koncom augusta...