Malinová Daniela Pažitná 72 Trnava:
Dobrý deň, zlákala ma vaša ponuka /z reklamy TV/na maliarsky valec Go ROLLER.Domnievala som sa, že teraz budem maľovať veľmi pohodlne a bez kvapiek a tečenia farby. Vyskúšala som váš výrobok, ale môžem povedať, že som viac než sklamaná.Okrem toho. že s trubicou sa dosť ťažko manipuluje, farba kvapká, niekedy až tečie, takže výrobok absolútne nespĺňa to,čo sľubujete v reklame.Okrem konštatovania, že výrobok nepracuje tak ako uvádzate zaujíma ma, či môžem valec vrátiť v rámci reklamácie.Valec nie je poškodený,len nespĺňa to čo sľubujete.Zakúpila som si aj elektric.bezdrôt.zametač a s tým som na rozdiel od mal.valca veľmi spokojná.Som už dôchodkyňa a mrzí ma, že som zaplatila nie malú čiastku za výrobok, ktorý nemôžem používať.Ďakujem, zdravím Malinová
JUDr.Ladislav Skubeň:
Objednal som si tonovaciu clonu do auta CLEAR VIEW, na základe toho, že predajca vyzdvihoval úžasné prednosti tohto výrobku. Po obdržaní zásielky som zistil že kvalita výrobku ani z polovice nezodpovedá skutočnosti, ktorá bola uvádzaná. Využil som právo reklamácie a tovar som im vrátil. Peniaze za tovar mi mali vrátiť podľa zmluvných podmienok do 14 dní. Keď, že sa tak nestalo tak som telefonoval, kde mi operátor oznamoval, že majú preťažené linky a nie som sám ktorý telefonuje, že do dvoch dní sa mi ozvú. Ani po 16-tom dni od reklamácie peniaze za tovar mi nechceli vrátiť.
Tak upozorňujem na neseriózneho obchodníka a neodporúčam nikomu tovar objednávať, zavádzajú čo do kvality tovaru a jeho predností a v prípade reklamácie je celá kalvária dostať peniaze späť. Zrejme až pod hrozbou súdnej žaloby sa prebudili a oznámili mi, že peniaze mi pošlú - čakám.
ivan Naščák:
Stretol som sa iba s neochotou spoločnosti, vrátane jej vedania, vystaviť pre úrady, iba PREDFAT, nutnú k refundácii.N ehňvyhoveli mi , anipri poukazovaní na fakt, že som nemajetný starobný dôchodca a Ochrnutý na polovine tela- držiteľ ZŤP-S. Zbavili ste sa ma , trápnou výhovorkou, administratívnej náročnosti. Každý znalý,. iba, základov účtovníctva, vie, že to je neopodstatnená výhovorka. Pre ibnnú firmu to nebol žiaden problém a naviac mi poskytli zľavu, aj kedddddddddd´som o ňu nežiasdal, ale uvítal. to je príklad ústretového a empatického správania, aj k NEMAJETNĚMU klintovi. O konaní vašej spoločnosti som informoval na viacerých socialnych sieťach vrátane Facebooku a You Tube. BUde to prezentované aj v iných celoslovenských masovokomunikačných prostriedkoch.Môžete byť spokojný. Veď, aj negatívna reklama ja reklama. Túto, máte, síce, zdarma, ale nie bez dôvodu.
P. S.
Silne pochybujem, že tento príspevok zostane na stránke. Asi nebudete túžiť po takejto reklame.
S pozdravom NEčesť vašej práci.
S pozdravom Váš neklient.