Vanatova:
Už dlho mi táto spoločnosť doručuje balíky. Uz sa aj stalo, že sa balík stratil, následne našiel. No to čo sa udialo teraz, tak to je vrchol. Balik mi nebol doručený, ale systém DPD ho eviduje ako doručený. Našťastie nebol vopred zaplatený, tak som zvedavá ako vyriešia platbu pre odosielateľa. Neviem kde, kto, čo sa stalo, ale som sklamaná, lebo v tom balíku bolo krmivo pre moje zvieratá. A teraz vlastne ani neviem čo robiť. Napisala som email - odpoveď žiadna. Prisam bohu keby sa dalo, využívam inú dopravnú spoločnosť.
Peter:
žiadny priami kontakt neda sa dovolať ked neni čislo na stranke mate hlavnu stranku prešpikovanu ..... ale čislo kde sa da zatelefonovať neni och
Lubica:
Dna 3.12.2021 som dostala oznamenie e-mailom že zasielka bola doručena do Vašho doručovacieho centra a bude mi doručena 6.12.2021,potom mi bolo znova oznamene že zasielka bola doručena 14.12.2021,takže čakam 2 tyždne,kym mi zasielka dojde.Je to normalne? Nikdy viac by som si Vašu službu neobjednala.
Kriška:
čo tak použiť telefón vy špescialisti!
H A M B A!!!
Ľahšie je napísať žezásielka nebola doručená!!!
Nada:
Oznámenie, že zásielka bude doručená 2.2.2018 znamená čakať cely deň? Kto si to môže dovoliť?
Hádam by sa mala zvážiť možnosť oznámenia zákazníkovi aj približného času, kedy asi DPD doručovateľ/kuriér doručí zásielku.
S inými spoločnosťami je to možne - dokonca je možne kontaktovať kuriéra či kuriér zákazníka.
A to už nehovorím