Anna Marušáková:
Nehorázne správanie. Kvalita mínusova. Dnes mi poslali reklamovanú kabelku-módnu,napísali-ktorá sa vraj nenosí každý deň ani rúčky sa neohýbajú - natlačenú v malej igelitke z ohnutými rúčkami v horšom stave ako som reklamovala. Že s tým nič neurobím. Bolo mi povedané v predajni. Uvidím. Nikdy viac žiadny nákup v tomto obchode.
Petrik:
pravá ruka nevie, čo robí ľavá
Renata:
Mam zle skúsenosti zavádzajú zákazníka reklamácie neuznávajú a výmena za iný odmietajú a že vraj záruka 24.mesiacov to neni pravda
Eva Žiačková:
Dobrý deň, v piatok som obdržala vyjadrenie k reklamácií. Nie som spokojná s vyjadrením, ktoré ste mi zaslali. Na Vašom doklade nie je žiadny kontakt ani e-mailová adresa, kde sa môžem obrátiť ako ďalej postupovať.Ja som svoje kontaktné údaje musela uviesť a z Vašej strany je to nezodpovedné voči spotrebiteľovi, že sa nemôže brániť voči Vašim vyjadrenia, ktoré nie sú spravodlivé. Pretože, keď sa Vám obidve topánky rozlepia cca po 4 mesiacoch nosenia a Vy mi napíšete, že nejde o výrobnú vadu ani vadu materiálu tak potom prosím Vás o čo ide. Podotýkam, že o všetky topánky sa starám a pravidelne ošetrujem. Jedná sa o zimné topánky, ktoré sa nosia vonku a nie na tanečný parket.
Preto Vás žiadam o kontakt na koho sa môžem obrátiť o vysvetlenie reklamácie.
Ľubica Tkačíková:
Vôbec nie som spokojná. Zimné topánky nosené 3 mesiace na striedačku s inými - odtrháva sa kovová časť zipsu od textilnej - vraj to zamietli. Volám do fy v SNV, na mobilnom jedinom čísle je odkazová služba. Nosím iné čižmy so zipsom dlhé roky a taký problém nemám. Sú to mimochodom kožené topánky , stáli cez 70Euro.
Posielajú list za reklamačným listom, kt. vám dajú v predajni a keď si ho nevyzdvihnete a od predavačky sa dozviete, že R zamietli, máte jedinú šancu riešiť to telefonicky. Na R. liste nie je dokonca žiaden kontakt, tel. som zistila cez internet . Ani emailová adresa nie je na internete, žiadna zodpovedná osoba. Hlavná vec, že každý chce vaše kontaktné údaje. Požadujem okamžitý kontakt - nechala som Vám na odkazovej službe kontakt na mňa, aj číslo reklamácie.
Katarína Povalová:
Absolútne nie som spokojná s vybavením reklamácie. Kožené topánky, nosené 1 sezónu. Odlepila sa päta, na oboch topánkach. Reklamácia zamietnutá. Pritom topánky neboli lacné. Viac predajňu nenavštívim...
Eva:
25.07.2017 som zakúpila v akcii dvoje topánok, hneď 31.07. som išla jeden pár vrátiť resp. vymeniť lebo mi vychádza päta - podotýkam vôbec nenosený pár - pracovníčka uviedla, že môžem za taký istý pár za iné nie majú taký pokyn - žiadala som aby mi predložila ten pokyn - nenašla ho - ale aj ďalší pár ten istý druh som vyskúšala a sama povedala, že púta vychádza, že už mali taký prípad,povedala druhá pracovníčka - žiadala som vymeňte za iný pár zjavne sú to chybné - skryté vady, v žiadnom prípade nemôžu - tak som trvala na reklamácii - podotýkam bola som veľmi prekvapená pokynmi firmy - už som sa poučila - že viacej u nich si nekúpim nič, ale čakám na výsledok reklamácie - neočakávam pozitívny výsledok
Anna Kocisova:
Oznamujem všetkým potenciálnym záujemcom o kúpu akejkoľvek obuvi vyrobenej uvedenou firmou JG STORES, aby si 100-premysleli kúpu, nakoľko ich výrobky sú nekvalitne a keď nekvalitu ich prace reklamujete /uplatnite si reklamáciu po krátkom nosení obuvi/ich spôsob vybavenia reklamácie, resp. odborného posúdenia spočíva vtom, ze Vás obvinia, ze ste si "zámerne poškodili obuv", že ako v mojom prípade ze zimné čižmicky nie sú na "bežné nosenie a namala som ich nosiť k dlhšej chôdzi ale uprednostňuje sa módny štyl" a pod. táraniny. Darmo ze je evidentne, ze podrážka je odlepená a do čižiem tečie, že opätky sú schodené pre nekvalitný materiál, že po krátkom nosení je odlepený zvrškovy materiál a pod. Prosím, dobre si rozmyslite cteni zákazníci kúpu obuvi vyrobenej horeuvedenou firmou. Ďakujem