Anna:
v sobotu 1.11 sme s celou rodinou (11os) navstivili Vasu restauraciu uz po niekolkykrat. Prvotne nadsenie z chutnej kremovej cesnacky trvalo len dovtedy, kym nam casnici priniesli prvych 8 jedal s poznamkou, ze dalsie 2 prinesu trosku neskor: pecene koleno sme chapali.. a makove sulance, ktore mimochodom boli pre 3rocne dieta! Kedze 11. jedlo nespomenuli, pri ich dalesej „navsteve“ pri nasom stole sme casnicku upozornili. Ta prevratila ocami a povedala, ze sa na to opyta. Medzitym sa uz cela rodina najedla – okrem mna!!! Za chvilku sa vratil iny (jediny) casnik, ktory spisal objednavku a ospravedlnil sa, ze SA na to ZABUDLO!!! Neviem, ci „SA“ znamena on alebo kuchar (kuchar dostane kopiu uctenky do kuchyne, kde to BOLO nahodene). Jedlo bolo pastiersky syr v cesticku a opekane zemiaky, snad najjednoduchsie zo vsetkych objednanych. Kedze som nechcela zdrziavat celu rodinu, objednavku som zrusila a ostala hladna. Najvacsie prekvapenie sme dostali, ked nam Vasi bezocivi casnici „zabudnute“ jedlo drzo bez hanby ZAUCTOVALI!!!!!!!
Ak sa na to jedlo naozaj zabudlo, casnik sa mal prist ospravedlnit s tym, ze uz sa to pripravuje, bude to PREDNOSTNE vybavene a mal navrhnut KOMPENZACIU za bordel (minimalne to jedlo zadarmo), ked uz Vas zakaznik hodinu caka hladny!!! Ako kompenzaciu sme mali nauctovane jedlo, ktore sme neskonzumovali!!! Mozem len zablahozelat k zamestnancom s takymto pristupom, ktorym odpudzuju zakaznikov. Mali by ste ich poslat na preskolenie a vysvetlit im, ze ked tam ludia prestanu chodit, tak pridu o pracu!
Moj muz je kuchar a viem, ze sa stava, ze sa nestiha, najma ked pride vacsia skupina a kazdy chce nieco ine.. Ale, pre boha, ked sa uz stane nejaky pruser, tak to poriesim a neodpinkam hladneho a (pardon za vyraz, ale doslova) nasrateho zakaznika s obycajnym ospravedlnenim a nebudem sa tvarit, ze je to v pohode a nic sa nestalo!!!
Co sa tyka negativnych skusenosti, tato nebola prva – naposledy som si chcela objednat obycajny vyprazany syr, ktory ste mali dokonca aj na menu a nieco po 12 mi casnicka oznamila, ze to uz nemaju. Obycajny syr, ktory sa kupuje na kartony v zamrazenom stave, ze ked uz restauracie nic ine nevedia ponuknut pred zaverecnou, aspon toto mozu ponuknut zakaznikovi...
Do Vasej restauracie nasa rodina (zakazdym min. 8-15osob) chodila pravidelne, vzdy ked je prilezitost a minie minimalne 100 EUR. Pisem v minulom case, pretoze sa to uz nestane a svoje peniaze budeme minat v restauracii, kde si svojich zakaznikov vazia. Myslim, ze vo Vasom regione takych „habadej“
Prajem vela stastia v podnikani!