Jana:
Pred pár rokmi nám firma montovala solárny systém, kúrenie, plyn a vodu do celého domu a sľubovala záručný a pozáručný servis. Pokiaľ sa jednalo o montáž všetko bolo OK. Akonáhle sa mal riešiť pozáručný servis, tak to boli vždy samé výhovorky ako napr. keď praskol ventil na kúrení a volali sme ohľadom poruchy, tak odporúčanie majiteľa firmy bolo nechať vytiecť celý systém, lebo práve pozerá hokej. Niekoľko krát sa sľubovali, že prídu spraviť servis a vždy nás posúvali na neskorší termín, lebo práve majú veľa roboty. Nakoniec sa dnes vyjadrili formou, že už ku nám nikdy neprídu a máme si hľadať niekoho iného. Dúfam, že táto naša zlá skusenosť so spoločnostou MI&JA s.r.o. zo Zvolena Vám pomôže vo výbere dodávateľa kúrenia a uprednostníte spoločnosti, ktoré si poctivo plnia aj povinnosti vyplývajúce aj z pozáručného servisu rovnako ochotne ako prvotnú realizáciu. Je zarážajúca arogancia majiteľa spoločnosti, ale asi si ju môže dovoliť. Bohužial, ale takýto jeho prístup ho môže opäť dostať do situácie, kedy bude musieť o zákazníkov bojovať. Určite chápete, že nájsť firmu, ktorá bude robiť pozáručný servis po niekom inom, kto zlízal smotanu, nie je jednoduché. Toto bol jeden dôvod prečo sme si vyberali väčšiu firmu, ktorá garantovala pozáručný servis a o to väčšie je teraz naše sklamanie po rokoch.