Marián Srneček:
Dobrý deň,
chodili sme častejšie do vašej reštaurácie na obedy, tak to bolo i dnes 26.07.2016. Vždy som bol spokojný s obedom, obsluhou, prostredím - teda celkovo za jedna.
Dnes som však svoj názor prehodnotil a nedá mi to napísať.
Moja mamka /85/ mala dnes meniny, tak sme s rodinou išli na obed k vám aby bola bez starostí a nemusela variť pre sedem dospelých ľudí. V pondelok 25.07.2016 som si teda našiel na Sunny ProMenu.sk jedálny lístok, kde bolo 10 obedov, na každý deň ten istý výber jedál. Oboznámil som s tým rodinu, každý si vybral svoje jedlo ktoré si potom v utorok objedná. Po príchode do reštaurácie nám ešte personál ochotne rezervoval stôl pre sedem ľudí, keď prišla čašníčka tak sme si bez rozmýšľania objednali vybrané jedlá, ktoré sme našli na internete, tak to fungovalo a nepozreli sme sa do aktuálneho jedálneho lístka - nebol ani na stole. Aké bolo prekvapenie, keď namiesto kuracej rolky č.1 na jedálnom lístku nám priniesli maďarský guláš. Potom personál povedal, že denné menu sa mení každý deň a je problém to preobjednať. Dnes som zase pozeral denné menu na vašej stránke a je tam stále tých 10 rovnakých jedál ako bolo včera - žiadna zmena, žiadne upozornenie. Nastali problémy, tri objednané guláše sme si nechali zabaliť a objednali náhradné menu č. 4. Následne personál prišiel s tým, že už ani štvorka nie je. Pri ďalšom objednávaní bolo jedlo - šalát s kuracími nugetami v špinavej mise a to už aj manželke prestalo chutiť.
Takže chyby sa robia ale po tejto skúsenosti ste asi stratili niekoľko zákazníkov a so skúsenosťou sa iste podelíme. Stačilo by možno len aktualizovať portál a neprichádzalo by k takýmto nedorozumeniam, prípadne by personál mohol upozorniť na zmenu jedálneho lístka, ktorý sa ako naschvál menil teraz v pondelok.
S pozdravom Srneček Marián.
Vlado:
Výborná strava, poplašená obsluha,príbor pre deti z materskej školy