Tomas:
Absolútne neodporúčam nákup v obchode v NR Galéria Mlyny.
Ak sa nezmení prístup k popredajnému servisu a reklamáciám, budú mat v budúcnosti určite problém zákazníkov vôbec nájsť, aktuálne majú minimálne o jedného menej.
Po kúpe nohavíc Blažek mi približne za pol roka doslova vyprašiveli. Argumenty z reklamácie u mňa neobstali, neboli vôbec relevantne a ešte viac ma sklamali, tak ako prístup pani vedúcej.
Značke Blažek a jej kvalite samozrejme verím, no po tejto skúsenosti už bohužiaľ do obchodu nezavítam.
Možno si pani vedúca/i vy poviete, ved je to len jeden zákazník. Uvidíme za rok, dva, tri.
Dúfam, že sa Ich prístup zmení a že nebudete strácať zákazníkov.
V budúcnosti som mohol byť pre značku Blažek verným zákazníkom, a zarobil by som Vám určite oveľa viac, ako by Vás stálo vybaviť túto nepríjemnosť pozitívne (nie kladne....ale pozitívne - napr. poukážkou na novu kolekciu napriek neuznanej reklamácii), tak aby som bol ako zákazník spokojný.