ing Viliam Martiš:
Od r.1980 som obyvateľ Púchova, bývam blízko predajne č.112-224 Komenského 656.
Som senior nad 70 r. a využívam nie vždy k spokojnosti služby tejto predajne. Občas najmä v poslednom období som poukázal na nedostatky čo sa mi nepáčilo pokiaľ išlo o prístup Vašich pracovníkov k zákazníkovi. Teraz v tejto kritickej dobe sa mi to začína vracať. Dnes t. j. 02.04.2020 o 06.37.07 som nebol obslúžený pri pultovom nákupe s mäsovými výrobkami v zmysle vydaných opatrení i keď v predajni nebolo zákazníkov, hoci ostatný tovar mi bol učtovaný v zmysle dokladu č 195/02.04.2020 na čiastku 1,26 e.Počet zákazníkov sa dá overiť na výpise pokladne v uvedenom čase.
Následne som navštívil a dokúpil potrebný tovar v Supermarkete, Moravská cesta 1633/15 č. dokladu 229/02.04.2020 06.44.42 čiastka 2,95 e, kde som zažil veľmi kladný prístup zo strany obsluhy kam smeruje moje kladné hodnotenie. Píšem podrobné informácie ktoré sa dajú overiť a môžu prispieť k vykonaniu nápravy pokiaľ ide o moju osobu ako zákazníka.
Môžem sa vyjadriť aj podrobnejšie ale musím poznať konkrétnu osobu pre vzájomnú komunikáciu, nakoľko nechcem komplikovať problém .
S pozdravom
02.04.2020