Hotel GOLFER***:
na náhradné diely sme čakali 4 mesiace, na servis myčky zatiaľ čakáme 3 mesiace. Nie je to technikmi, ti sú veľmi zlatí, ale zakaznickym servisom, ktorý sa nevie ani podpísať, keď píše email napriek tomuže to od nich vyžadujete. Maily sa im stále strácajú a keďže sa nikto nepodpisuje, nemôžete sa na nikoho odvolať. Vaša záležitosť ostáva na stole a ak sa dovoláte,tak Vám oznámia, že ste poslali email na zlú adresu. Arogancia v emaili a neslušné správanie, žiaľ, ponechávam na skúsenosť ostatným. No odporúčam sa vyvarovať, pri tejto skúsenosti sme zistili,že sú aj iné firmy. Veľmi ma to mrzí, že takúto recenziu musím písať, lebo nikdy nikomu neprajem zle, no arogancia komunikácie ma k tomu priviedla.