Eva Staroňová:
Bola som v hoteli Felícia ubytovaná v termíne 24.07.2017 - 28.07.2017 katastrófa nikdy viac. Izba č. 104 všade špina, neporiadok kúpelňa úplná hrôza, smrad na izbe neviem ako je možné, že tento v úvodzovkách hotel môže mať dve hviezdičky. Na prospektoch si dokonca uvádzate tri hviezdičky. To ste asi ešte neboli v trojhviezdičkovom hoteli. Mám aj fotodokumentáciu a rada by som ju majiteľom poslala, ale keďže niekde neviem nájsť e.mailovú adresu bola by som veľmi rada keby ste mi ju zaslali. Pracujem taktiež v hotelovom zriadení a fakt od Vás som odchádzala veľmi nespokojná. Uvažujem o tom že fotodokumentáciu zašlam na príslušný úrad verejného zdravotníctva pod ktorý spadáte. Som veľmi rozhorčená ako môžete poskytovať hotelové služby v takýchto špinavých priestoroch. Ešte by ma veľmi zaujímalo či pracovníci spoločnosti Booking videli Vaše zariadenie keďže ho cez Bookin predávate. S pozdravom Staroňová