Jozef:
Nová Mrežová brána sa počas 6 mesiacoch pokazila už dva krát a to sa používa len 1xdenne.Firma rolvis na v poradí 2. reklamáciu reagovala fabuláciou, že keďže sme si mohli zvadu spôsobiť aj sami, reklamácia sa neuznáva. A to ani len bránu nepozreli čo sa vlastne pokazilo nakoľko keď prišli na obhliadku chýbalo im lešenie!!!
Tu je ich reakcia:"K Vašej reklamácii uvádzame nasledovné :
"Roleta nedosadá na zem zostáva 10 cm nad urovňou - bolo zistené , že stav je ako popisujete. Výrobok je zatial používania schopný za podmienky , že sa nebude vyťahovať do hornej polohy,
sú posunuté koncové polohy spodná aj horná a vzhľadom na to , že sa tento stav dá dosiahnuť aj nesprávnou manipuláciou a to vo Vašom prípade je možné, lebo obsluha nevidí na stavebný otvor pri manipulácii je to možné dosiahnuť, v tomto bode Vašu reklamáciu neuznávame." skrátka horšie ako zlý sen!!!