Matúš:
ste najhoršia spoločnosť na slovensku čo sa týka prepravy kurier nikdý nema peniaze na coll centre nevedia ktora ruka je prava a ktora ľava človek sa snží informovať o balíku a dostane od jedneho vašho zamestnanca iné informacie ako od druhého spravte si v tom poriadok
Nika:
Pracujem ako Obchodny zastupca . Naša firma garantuje svojim klientom dodanie tovaru do 48 hodin. Po minimalne 4. sťažnosti od svojich klientov ohladom dodania tovaru som zistila , že tovar , ktory pre mojho klienta , z nasho skladu odisiel 25.10 prostrednictvom TEJTO AMATERSKEJ PREPRAVNEJ SLUZBY dnes 31.10 ešte nedorazil. Klienti sa stazuju a vyzeram pred nimi ako hlupak , vdaka tejto firme. Neodporučam preto nikomu , už vôbec nie firmám , ktoré svojim klientom zaručujú dodanie tovaru do istého počtu dní !!!! Kurier má tel. c. mojej klientky a je povinný jej telefonovať s balíkom , on ho však odignoroval. Je to amaterizmus najrubšieho zrna . Takto ste sa sami postarali o REKLAMU
Zbohom
pavol kocan:
zla skusenost lebo po dobu 5 kalendárnych dni mi od vas nedosla zasielka tovar mi mal byt dorucenyv stredu a v piatok mi bolo povedane ze tovar nebol schopny kurier vyzdvihnut v sklade som velmi sklamany
fero:
Veľmi zle, tovar podany v Žiline 2.10.2018 (pozor je to na SK!!!) do KE nedoručený ani do piatku 5.10.2018.
Kuriér sa pokúsil doručiť zásielku okolo 17:00,ak keď objednávateľ prepravy určil čas doručenia ľubovolne do 14:00!
Po 15:00 je brána dodávacej adresy uzamknuta, pre to to upozornenie pre dopravcu. Je im to osem, maju svoje ráno zostavene trasy a koniec. Nemyslím, že každý odberateľ si dava takú podmienku, preto výnimka v takom prípade je pri troške ochoty možná. Služba je oveľa drahšia, ako zasielanie poštou, ale potom kvôli čomu? To som si mohol objednať zaslanie poštou na adresu pošty a ísť si s lístkom pre zásielku na postu....Za polovičnú cenu.
Martin:
Nic cez nich neposielajte ... z 50 zasielok dve reklamacie, teraz mi stratili cast zasielky a neuznana reklamacia, poistenie neplati!!