Jozef:
Bol som tu na STK a EK po tretí a zároveň posledný krát. Ten objednávkový systém môžu kľudne zrušiť, lebo aj keď sa objednáte na presný čas, tak si aj tak počkáte aj hodinu, kým vás vezmú dnu, ako to bolo v mojom prípade, lebo technici si najprv musia porobiť svoje kšefty. Prišiel som 10 minút pred časom, na ktorý som bol objednaný, pani v recepcii mi povedala, aby som pristavil auto z druhej strany budovy na parkovisku. Brány boli zavreté, tak som čakal. Vedľa mňa už v aute čakala nejaká pani a vedľa nej boli zaparkované dalšie tri prázdne autá. Po 10 minútach sa konečne brána otvorila, objavil sa technik, vybral z vrecka kľúč, otvoril a naštartoval si jedno z tych zaparkovanych áut a vošiel s ním dnu. Po dvadsiatich minutach sa brána znovu otvorila, vyšiel iný technik s kľúčom, naštartoval si ďalšie auto a vošiel s ním dnu. Po ďalších 15 minútach sa brána znova otvorila a keď som si už myslel, že konečne technik zavolá dnu mňa, tak sa zboku prirútil čmudiaci VW Touareg, vošiel rovno dnu a technik za ním zavrel bránu. Po ďalších 20 minútach sa brána otvorila a konečne zavolali dnu mňa a to už tam vedľa mňa čakali ďalší dvaja zrejme objednaní ľudia s autami. Pritom nie na všetky časy je niekto objednaný a tie svoje kšefty by mohli robiť v tom čase, ale oni majú zákazníka zrejme u prdele a proste kšeft je kšeft a zákazník nech čaká ako idiot. Stačilo. Nikdy viac.
Tono:
Objednal som sa na 7,30 tri týždne dopredu s tým že idem prvý z dôvodu mojej časovej tiesne. Zobrali ma 4-tého v poradí, mal som pocit že som tam podriadený a nie zákazník. Chodieval som tam predtým stále, v budúcnosti budem hľadať inú firmu. Ďakujem.
peter bojkun:
na čo mate telefón keď ho neberiete..nedá sa dovolať
Ing. Ľubor Boris:
Nebol som spokojný!!! Vybral som si ideálny termín kontroly pred dvoma týždňami. Po práci, cestou domov, psa vyvenčí dcéra, do obchodu pôjde žena sama... Včera som prišiel a na príjme ma obarila suchá informácia, že vypadol prúd a prehliadka sa odkladá, ale keď budem chcieť, tak mi zavolajú a objednajú ma. Na kedy, pani nevedela. Za všetky mne vzniknuté problémy sa ospravedlniť, ťažké pochopiť. A aby vôbec niekoho napadlo mi zavolať, aby som sa tam netrepal, načo dávam mail a tel. pri objednávaní? Teda "veľmi pekne ďakujem" za taký servis, službu ktorá mi bola poskytnutá.
Ján Majer:
Za niekoľko rokov čo výhradne navštevujem Vaše STK (pretým som navštevoval STK v Barci)som stále spokojný s prístupom Vašich pracovníkov pri realizácii kontroly môjho vozidla, myslím na ich vyjadrovanie, myslím rady či usmernenie do budúcnosti.
Ďakujem