stefan kamesch:
Dnes ma navštiviladoma mlada slečna a oznamila mi že Slovak energia neplati SPP a ja ako klient tejto firmybudem odpojeny od dodavky plynu.Toto je čo?Ak mate problem so Slovak energia tak si to riešte s nimi a nie s koncovymi odberatelmi ktori riadne platia zalohove platby.Kto mi doda energie ktore si predplacam je mi jedno či to je Slovak energia SPP alebo Dežo Lakatoš ale vyhražanie sa odpojenim navyše niekym s ktorym nemam žiadny zmluvny vztah je neuveritelne.
Olajcová Katarína:
Zriadte si bezplatnu infolinku.Vašu reklamu na lacnu elektriku platia zákaznici.
Eva Uhliarová:
Dobry deň, chcela som nahlásiť poruchu plynomeru na zákazníckom centre, ale miesto spojenia s operátorom sa mi neustále opakuje ponuka na odber elektriny od vašej spoločnosti, ktorá ma neskonale otravuje a popudzuje. Pvažujem to za prejav mobingu a neprimeraného nátlaku na zákazníka, ktorý ak chce vybaviť svoju žiadosť, musí túto ponuku proti svojej vôli počúvať. Som presvedčená, že týmto spôsobom nových zákazníkov nezískate - kto sa chcel, ten sa prihlásil po vašej písommnej ponuke. Osobne mám sto chutí (možno to aj urobín), nahlásiť túto záležotosť úradu pre ochranu zákazníkov. Som sklamaná, že sa SPP uchyľuje k takýmto praktikám. Predpokladám, že prechod s elektrinou k vašej spoločnosti je pre vás asi mimoriadne dobrý biznis - otáykou je, či aj pre nás, najmä ak okrem ročného zníženia ceny elektriky nám v podstate nič iné neponúkate.