Peter:
S výmenným lístkom som sa prišiel objednať, keďže mám akútny hnisavý zápal stredného ucha. Všeobecný lekár povedal, že ide o rýchli zákrok. Na dverách bol oznam, že len po telefonickom objednaní, tak som zavolal a bolo mi povedané, že nie je možné objednať sa na tomto čísle, ktoré podotýkam bolo na dverách a je uvedené aj v zlatých stránkach. Nadiktovala tel. číslo ktoré bolo neexistujúce. Čakáreň bola počas ordinačných hodín úplne prázdna. Informujem sa na MZSR, či je takýto prístup lekára v poriadku, pretože s každej strany počúvam o ich arogancii a nie je možné, aby v BB ošetril človeka len jeden špecialista, ktorý mal plnú čakáreň ľudí a druhí lekári nás vyhadzujú z prázdnych čakárni. Bola to totiž už druhá lekárka, ktorá má odmietla ošetriť, pretože má veľa pacientov. Tá mala v čakárni jedného človeka. Hviezdičku som dal len preto, že je to povinné, s takým arogantným prístupom si nezaslúži ani tú jednu.
Anna Maslenová:
Úžasný, ľudský prístup. Zobrali nás bez objednania ako akútny prípad - bolesti ucha u dieťaťa. Pani doktorka bola tak citlivá a trpezlivá, že napriek bolestivému vyšetreniu sme z ambulancie odchádzali s príjemným pocitom. Taktiež liečba zabrala na 100%.
Mária:
Pani doktorku už poznám dlhé roky a lepšieho človeka nepoznám či je to z ľudskej, alebo odbornej stránky. zachránila mi hlas, čo v BB už lámali palicu nado mnou.
jedno veľké ďakujem...
Adam:
10
Perfektna doktorka
Janakova A.:
P.doktorka je velmi prijemna,mila,ludska a ochotna.
motykova:
vyborna doktorka