Olga Malovcova:
Od mája t.r./2018/ mám problémy s internetom,nahlásila som to na linku tech.podpory v Košiciach ozvali sa mi po dvoch dňoch ,že je opravený-išiel mi hodinu, zase som volala no skratka na tretí pokus mi už išiel,ale začiatkom júla mi zase začal vypadavať tak som to 19 júla nahlásila, to už mi neišiel vôbec. Dnes je 03 august a hoci sa tu vystriedali 5 technici stále nemám internet, hoci tvrdia, že poruchy odstranujú do troch dní. V reklame pri tom uvádzajú čo všetko ponúkajú zákaznikovi, vraj s najlepším operátorom nič nie je nemožné. Ono je to fakt pravda s "najlepším operátorom"je možné, že oprava internetu namiesto 3 dni, trvá 3 týždne a možno ešte viac, lebo je vo hviezdach kedy mi to opravia. A odstúpenie od zmluvy by ma stalo 180 eur. Takto si poisťujú zákazníkov. Môžte sa hanbiť. Možno by som chápala keby som bola neplatič, ale za celé roky som ani len nemeškala s platbou nie aby som nezaplatila.
anna pavukova:
Viac ako pred mesiacom som poslala písomnú žiadosť o odstránenie tel. kábla, ktorý mi prekáža 20 rokov a nikdy nebudem mať pevnú linku. Písomnú žiadosť som poslala na telecom Košice podla usmernenia z Bratislavy. Doteraz moja žiadosť nie je vybavená.
Dokedy mam čakať ???
Asi už nemám inú možnosť, ako sa spýtať ma ministerstve !!!
Katarína Sabolová:
Veľmi zlý prístup. Momentálne nefunguje pevná linka 11 dní, každý deň nám oznámia, že už sa pracuje na odstránení poruchy a do 2 dní bude odstránená, ale nikto nevie povedať, kde je problém. Telefón potrebujeme veľmi súrne, inak
by som ho už dávno zrušila.
Andrej:
Veľmi zlé. Tri dni porucha - žiadna linka.
Rozhovor so záznamníkom. Hláška na mobil, že je porucha odstránená, pritom sa domov nedovolám.
Stanislav:
Neviem Kto vymyslel nové menu pre Mágio, ale to nové je horšie ako bolo to staré. Je zbytočne veľké až do pol obrazovky a na starom bol napísaný program, ktorý ide ale aj program, ktorý pôjde ale na novom si musíte stále rozklikať ovládačom na obrazovke pravú stranu ponuky a až vtedy uvidíte čo pôjde. Nie je to dobré. Chcel by som to vrátiť tak ako to bolo.
Gabriela Jurčová:
Od 25.8.2015 náš telefon č.056/6355 276 nefunguje. Dňa 26.8.2015 bola Vám hlásená porucha. Viac krát sme urgovali opravu, ale do dnešného dňa telefon nefunguje. Prvý krát sme dostali odpoveď, že od nahlásenia poruchy máte 3 dní na odstránenie závad. Po uplynutí 3 dní každý deň sľubujete, že už to bude zajtra opravené. Žiaľ, už je to 10 dní. Mám 90 ročnú mamu, ktorá žije v susednej dedine sama. Často k nej potrebujeme volať rýchlu lekársku pomoc, najm§ v noci a potrebujeme mať s ňou telefonický kontakt. Preto Vás pekne prosím o odstránenie poruchy. Ďakujem.
Stanislav Štrba:
zatiaľ negatívne; neriešite veci k mojej spokojnosti, robíte si svojvoľne čo chcete, zasielate faktúry aj keď s Vami človek nepodpíše žiadnu novú dohodu či zmluvu; som rozhodnutý dať preveriť Vaše konanie a správanie voči zákazníkom obchodnej inšpekcii a medializovať; zatiaľ ... pozdravte v Bratislave