Anna Zelníková:
Na vstupe do komplexu sú dve gorily /máte pocit že ste v centrále CIA/ a ďalej sa nedostanete. Oni rozhodujú či vybavíte to čo chcete alebo nie.
Edita Ftoreková:
Moje hodnotenie spolupr8ce zo zákazníckym centrom hodnotím veľmi negatívne.Konkrétne riešim problém vrátenia preplatku už vyše mesiaca, písala som kadejaké formulácie, ktoré si dámy na zákazníckom centre vymýšľajú a dnes mi nejaká dobrá duša z nich(pani Žuborová) oznámila, že poslali preplatok na mŕtvého, po ktorom je už aj byt predaný aj je zabudnutý. Hnus,to sa mi ešte nestalo, aby po toľkých mailoch a dopise mi niečo také sa stalo. Dokonca aj časť z dedič.konania oxerox.som poslala ako zákonná dedička.NO jednoducho hnus,hnus!!!!!!!!!!!!!!S pozdravom Ftoreková
Anton Ďuriš:
Dstávam rozmnožené lístky na SVBaNP s nepresnou adresou/za Cintorínom/o nahlásenie údajov z elektromerov/že vraj som bol neprítomný?!/.My sme SVBaNP na ul. Janka Kráľa 1263.Na dverách žiadny oznam o termíne odpisu nebol.Pritom dvierka na skrinkách elektro boli pootvorené,takže neviem,čí bol odpis uskutočnený.Žiadam o vysvetlenie. A.Ďuriš preds. SVBaNP 1263 020 01 Púchov