Andras Nagy:
Zhrnutie:
Zakaznicky servis 0/10
Expertiza 0/10
Podvodne praktiky 10/10
Detailnejsie:
- Prva zla skusenost bola hned pri online objednavke. Po odoslani online objednavky (oprava: vymena baterky v mobile) 20.10.2021 o 11:30 som nadarmo cakal na odozvu. O tyzden, 27.10.2021 o 12:30 som napisal na zakaznicky servis, ze preco som nedostal ziadnu odozvu cely tyzden. Ziadne ospravedlnenie ci vysvetlenie som neobdrzal, ale zhodou okolnosti som este v ten isty den o 17:30 obdrzal email, ze mozem odniest zariadenie na ich centralu (Einsteinova). Aka nahoda, presne pat hodin po tom, ako som im pripomenul, ze sa mi tyzden nikto neozval... To sa mi uz ani nechce spomenut, ze v objednavke som specifikoval, ze zariadenie by som chcel odovzdat v Ruzinove (to mam blizko k robote), nie v Petrzalke...
- Druha zla skusenost bola pri odovzdani zariadenia. Hoci online maju super informacie, ze "trvanie opravy: 2 hod." a "nahradny telefon zadarmo pocas trvania opravy", samozrejme to je bullshit. Nikto mi neponukol nahradne zariadenie a ani trvanie opravy nenaznacili. Tiez som mal brat ako varovny signal, ze hoci som pri online objednavke vyplnil kopu detailov, aj kod na odblokovanie telefonu, pri prevzati sa ma spytali, ze aky je kod na odbokovanie. Ked som povedal, ze rovnaky ako som uviedol v objednavke, tak povedal, ze to nevidia. Asi toto bol ten bod, ked som sa mal podakovat a odist bez vyuzitia ich sluzieb... Prevzali zariadenie, dali podpisat zmluvu a ked som podpisal hned sa milo rozlucili "to je zatial vsetko, napiseme vam mail a sms ked to bude hotove". Cize ani nahodou nie oprava do dvoch hodin/ten isty den, a styl "vypadni chlape a uz neotravuj".
- Tretia zla skusenost: kedze online sa chvalia rychlostou ale na tej mojej podpisanej zmluve nechali kolonku "predbezny termin opravy" prazdnu, tak som po odovzdani 29.10.2021 cakal ze den-dva a budu pisat, ze mozem ist... 3.11.2021 som zavolal na zakaznicky servis ze ci by vedeli povedat nejaky odhad, kedze som ziadnu odozvu neobdrzal. Povedali ze "asi zajtra". Spoiler alert: dnes, kedy toto pisem, je 9.11.2021, t.j. nebolo to hotove 4.11.2021...
- Stvrte sklamanie, kvoli comu som sa rozhodol napisat toto hodnotenie: dna 9.11.2021 som dostal email, lenze nie vyzvu, ze oprava je hotova. Pre rekapitulaciu, objednavku som vytvoril 20.10.2021 (kde som presne vybral typ zariadenia, dokonca chceli, aby som uviedol presne IMEI cislo zariadenia), zariadenie odovzdal dna 29.10.2021 na ich centralnej pobocke - "kde maju k dispozicii denne 8 certifikovanych technikov" -, plus mi povedali dna 3.11.2021 ze "asi zajtra to uz bude hotove", po tomto celom cirkuse su schopny poslat dna 9.11.2021 cenovu ponuku - tri tyzdne po vytvoreni objednavky! Ano, cenovu ponuku. Ktora je presne dvojnasobok tej sumy uvedenej online na ich stranke po vybere presneho typu zariadenia. Dva tyzdne po odovzdani zariadenia, hoci tvrdia, ze su experti a servis bude trvat len zopar hodin. Ich odovodnenie? Vymena baterky je komplikovana. No shit sherlock. V smartfonoch aspon uz od 2016 sa nedaju baterky lahko vymenit. Preto som to nespravil sam doma. Ale ze oni na to pridu tri tyzdne po vytvoreni objednavky, dva tyzdne po odovzdani zariadenia, to je absurdne. Doslova neuveritelne.
- Neviem ako vy, ale to, ze online uvadzaju ceny a sluzby, ktore v realite neponukaju resp. nedokazu dodrzat, by som ja osobne nazval minimalne netransparentnym sposobom poskytovania sluzieb, radsej ale zavadzanim potencialnych klientov, mozno dokonca az podvodnictvom. A to, ze po tvrdeni "rychleho" servisu su schopny mlcat o stave objednavky a potom poslat dvojnasobne cenove ponuky bohuzial vyzera podozrivo ako vydieracia praktika...
- Z principu som sluzbu stornoval, t.j. nezaplatil a zobral telefon naspat v povodnom stave. To, ze som bol cely ten cas bez mobilu a kvoli ich netransparentnosti nemam ani opraveny telefon, mi kompenzovat nikto nebude, tak aspon pozdielam tuto skusenost, aby dalsi mohli byt opatrnejsi pri jednani s touto podozrivou bandou.
silvia:
Za mňa veľké sklamanie, prasknutý displej opravovali 3! mesiace, žiadny proaktívny prístup, na konci po milion telefonátov ani žiadna zľava aspoň na prácu keď už materiál nie, nulový prozakaznicky prístup. Tri mesiace držať dakomu telefón je dnes nonsens. Za mňa akurát hra na profi prístup bez reálnej snahy. Neodporúčam.