Magdaléna Trúchla:
Najprv pozitívum-Akcie na mliečne výrobky, bohatý výber kvalitných syrov, celkovo mliečne výrobky za prijateľné ceny.
Negatívum-Čo sa týka mäsa a mäsových výrobkov, čo sa týka čerstvosti tam kvalita pokuľháva: Konkrétne najnovšie-včera sme kúpili klobásu Bognar štipľavá klobása,2 kusy v balení; povrch mazľavý, sem-tam biely povlak čudného zápachu.
Erika Kékešiiová:
Lidl, G. Bethéna Nové Zámky - personál neochotný, niekedy drzí. Keď je žiadaný tovar, vyložia pár kusov. Včera boli respirátory, ktoré vyložili všetky, cca 15 krabíc, po 10-ich kusoch to bolo okamžite minuté. Zaujímavé je, že dnes ráno tam bolo 8 krabičiek, čo asi vyložili včera večer a nevzali ich známi. Prečo sa musí tovar vyložiť všetok naraz, neujde sa starším, ktorý nakupujú od 9-ej hod a ani tým, čo chodia z práce domov poobede. Nemáte v tom žiadny systém. Vy viete najlepšie, koľko krabíc respirátorov bolo do obchodu dodaných.
Jozef Vasil:
Nikto sa nedozvie pravdu lebo zle Pripomienky zatajiťe a vedenie sa to nedozvie Viem nápady v čom by ste boli najlepší ďakujem s pozdravom
Ľudovít Čierny:
Dobrý deň.Nechcem hodnotiť personál. Chcem hodnotiť online leták Lidl. Však to sa nedá pozerať!!! Milión iných reklám!!! To si neviete a nemôžete dovoliť samostatnú reklamnú stránku? Však to nemá úroveň. Mám z toho figu borovú. Milión rušivých podreklám. Keď ste,aj vďaka mne,najlepší ,tak mi nehovorte ,že na to nemáte!!! Je to ďes! Som z toho sklamaný.
S pozdravom zatiaľ Váš zákazník.
Milan Chudo:
Dobrý deň mám na Vás otázku, ja viem že to sem nepatrí ale neviem na koho sa obrátiť totiž u nás na sídlisku Juh Trenčín bola predajňa CBA ktorá je už minimálne pol roka zrušená a v nákupnom centre Južanka je jediný obchod s potravinami BILLA. Obyvatelia šomrú že objekt je nevyužitý a teraz moja otázka znie nedalo by sa z daného objektu spraviť predajňu LIDL? Juh jako taký je jedno najväčšie sídlisko v Trenčíne a tým pádom by v tejto oblasti bol obrovský záujem o takýto obchod.
Ďakujem za skorú odpoveď a prajem vám veľa spokojných zákazníkov ja osobne som jedným z nich a preto apelujem za takúto predajňu. Tento objekt sa nachádza na sídlisku Juh Trenčín ulica Liptovská.
Iveta Danajova:
Dobrý deň,
Dnes pred chvíľkou som nakupovala vo vašej prevádzke Žilina pri plavárni a bola som dosť sklamaná správaním asi vedúcej zmeny. Robila som väčší nákup a aj lososa, ktorý bol v akcii, zle som si všimla udaj na cenovke, že cena je uvedená za hmotnosť a nie kus.Lososa som teda chcela vrátiť. Slušné som sa ospravedlnila slečne čo prišla robiť storno, že som si zle pozrela informáciu o cene a, že by som teda chcela vrátiť lososa. Slečna, asi vedúca zmeny, keď že robila storno, bola od začiatku komunikácie odmeraná a pri odchode nezabudla poznamenať, že nabudúce sa mam lepšie pozrieť čo tam je napísane. Určite by za viac hodilo, ďakujeme za nákup a prídite aj nabudúce.... to nabudúce asi zvážim.
Pekný deň.
Alena Kukanova:
Dobry den,
vcera v ilavskom Lidli sme mali velmi neprijemnu skusenost s Vasou zamestnankynou, ktora tam bola zrejme po prvykrat.Na fi tricku mala menovku "brigadnicka", sedela v pokladni c.3, v case 16,30.problem jej "spôsobila" mlada dama platiaca strav.listkami.Nebudem sa rozpisovat, islo o to, ze si nevedela poradit s nahodenou platbou a zakaznicka jej ostala dlzna 22 centov.Spravala sa drzo, arogantne.Ked sa nasiel muz, ktory chcel "dlh" za pani vyrovnat, hodila mincu arogantne naspat.Druha pani stojaca v rade ju tiez upozornila, ze jej reakcie su hrubo neadekvatne, osopila sa aj na nu.Dokonca za nou pokrikovala, ze nech sa len stazuje...
V dnesnej dobe, ked si treba zakaznikov nadbiehat a zdravo si konkurovat, v dobe, ked je plno nezamestnanych ludi, ktori by si pracu vazili, si zamestnante takehoto cloveka???Pani "pokladnicka" davala najavo, ze nie ona je tam pre ludi, ale my, zakaznici sme tam pre nu a nemieni sa s nami obtazovat.Aj keby jej naozaj vznikol "problem", patri sa hadam jednat slusne.Vzdy sme boli v ilavskom Lidli spokojni, zamestnanci sa naozaj snazia, su slusni a ochotni.Ale ten vcerajsok, to bol naozaj vrchol.Ta pani zrejme zije v minulosti, ked to tak fungovat mohlo.
Verim, ze s dotycnou "panou" zjednate napravu a nedovolite, aby nas takyto jedinec obtazoval svojim nepristojnym, primitivnym spravanim...O to viac, ze my u vas utracame svoje peniaze..
Ocakavam odpoved, s pozdravom, A.Kukanova
Borovanská Ida:
Dobrý deň.Pred 2-3 rokmi som u vás kúpila kávovar na espresso zn.SILVER CREST.Prešiel síce reklamáciou,lebo po čase mi cez sitovú vložku pre jednu šálku vznikala káva bez peny napriek prečisteniu a odvápeniu súčiastok.Poslali ste mi nový prístroj a ten doteraz používam.Bola som veľmi spokojná,až teraz mám opat ten istý problém.Pritom cez sitovú vložku pre dve kávy pripravím úžasnú napenenú,chutnú kávu.Reklamovať už nemožem.Moj problém by vyriešilo,keby som si mohla kúpit len tú sitovú vložku pre jednu šálku.Poradte mi,prosím.Nerada by som prišla o ten požitok z kávy,ktorý som doteraz zažívala.Budem velmi rada,ked mi pomožete.Som dochodkyňa a nový prístroj kvoli sitku sa mi zdá velmi nákladný.Za pochopenie vopred ďakujem.
Vaša verná zákazníčka Borovanská