Anna Paušlyová:
moje hodnotenie- veľmi zlé. Veľmi vysoké ceny za nekvalitné výrobky.
pousova monika:
P. Chupac v TN je jeden neochotny....neprijemny clovek...aroganty...nerozumie tomu co robi...ruky vo vrecku...nezaujem o riesenie problemov....pre pana...na takuto poziiciu sa vovec nehodi....toho by som ani do servisu za stroje nedala...fuj....na predajni hlodavce...no nieco otrasne...neviem co si mam o tom myslet....a ked sa chcem stazovat...nemam komu...nakolko tam p. Chupac vobec po 17:00 nie je.. mozem dostat info aku ma veduci predajne TN pracovnu dobu...dakujem pekne nehovoriac o tom ze sa chova ako velky frajer ako keby mu ta predajna patrila..viac vie nivy personal ako veduci...moc smutne
Welward Ladislav:
Som dlhoročný zákazník Mountfield SK, pri oprave mojej kosačky G 48 TBQ som však stratil doterajšiu dôveru o serióznosti ich práce. 11.07.16 som odovzdal kosačku do opravy v Ban. Bystrici - motor zhasínal pričom sa deformoval primer /gumička/. 15.07.16 som po zaplatení 27,40 E odniesol kosačku domov do Ban. Štiavnice, kde po niekoľkých minútach kosenia som zistil, že chyba nebola odstránená /dielenský list SRZ16/110/7/00892 /. Znovu som odviezol kosačku do servisu, kde technik konštatoval, že primer nebol vymenený. 1.08.16 som prevzal a znovu zaplatil 15,25 E / SRZ16/110/7/00960 /, motor s vymeneným primerom bol funkčný, ale kmital - chýbalo upevnenie jednej skrutky. Ja som však stratil trpezlivosť a zakazku s písomnou výhradou prevzal. Nechápem prečo som musel zaplatiť za rekamovanú nekvalitnú prácu.
Mária Krejčírová:
Som cca 15 rokov zákazníčkou fy.Mountfield. Kúpila som u nich rôznu záhradnú techniku, bazén, krmivá a pod. Veľmi zlú skúsenosť som však nadobudla pri kúpe bazénových súčiastok, konkrétne pri čerpadlách. Prvé čerpadlo sa pokazilo asi na 3. sezónu, čo znamená po používaní cca 9 letných mesiacoch, podotýkam, že čerpadlo sa nepúšťa denne. Po dvoch opravách sme sa rozhodli kúpiť si nové aj s filtráciou za 250,-€. Bolo v zľave!!!! Toto čerpadlo vydržalo opäť len dve letá. Pred 10 dňami fungovalo asi 15 minút. Odniesla som ho do opravy,záruka je 7 rokov, pracovník mi však povedal, že bolo zatopené. Časť motora bola vlhká, ale čerpadlo zatopené nebolo. Na moju nespokojnosť s neuznaním reklamácie mi vedúci reklamačného oddelenia doporučil, aby som čerpadlo dala pod prístrešok, aby nevlhlo.Myslím si, že čerpadlo na bazén by malo byť prispôsobené tomu čomu slúži. Poslala som i fotku šachty, ktorá má odtok, t.j. drenáž, má kryt, čiže nemôže zatekať, ako mi bolo v liste vytknuté. Som veľmi sklamaná z prístupu Mountfieldu, nevážia si zákazníka, nepresvedčili sa ako je šachta vybavená a záruka 7 rokov je len ťach pre naívnych zákazníkov. Nikdy viac si tu nič nekúpim, čerpadlo, ktoré mi chceli opraviť malo stáť 150,00 €, alebo nové za 177,00 €.
V inej firme som kúpila čerpadlo rovnakých parametrov za 98,00 €. Mountfield nebudem doporučovať nikomu.
urban:
Katastrofa pri komunikácii,v telefone vám vyhráva muzika a nakoniec vás presmerujú do čiech,samozrejme si priplatíte keď sa dá tak vyhnut a hladat inde,tovar dakujem Urban