Veena:
S manželom sme si chceli dat kávu na peknom námestí LM. Vybrali sme si Cordobu, avšak ich sedadla boli kovovo prútene a pre mňa chladne, poprosila som personál, či si môžem zobrať podsedák z interiéru, že ho určite vrátim, mladý muž veľmi nevrlo súhlasil, mysleli sme, že ma zlý deň. Po káve som podsedák išla vrátiť, ale bol tam už iba starší muž, keď som sa mu chcela poďakovať s tým, že vraciam podsedák, osopil sa na mňa, že čo si to predstavujem, to o chvíľu si bude každý z návštevníkov brat podsedák vonku. Pochopila som, že nie sme prví, čo riešili problém s podsedákmi, ale nepochopila som prečo nekúpia 15 podsedákov pre svojich zákazníkov, aby sa cítili prijemne. Prečo namiesto nevrlého prístupu sa nepokúsia na zákazníkov pozerať ako na vítaných hosti.