Slavomir Adamcik:
Z Datartu v obchodnom centre Nitra mame zakúpene množstvo spotrebičov a spotrebného tovaru. Pred niekoľkými hodinami som získal skúsenosť s reklamáciou tovaru. Nenabíjal sa inač funkčný tablet Lenovo a reklamoval som nabíjačku alebo konektor. Nebol som upozornený na servisne postupy. Dostal som novu nabíjačku ale s tabletom, ktorý mal preformátovaný harddisk aj keď som o to nežiadal a nebol som upozornený na vymazanie dát. Nebol som na reklamačnom oddelení upozornený na potrebu zálohovať dáta a možnosť straty dát. Pani na reklamačnom uznala svoju chybu a ostravedlnila sa, ale prišiel vedúci predajne a komunikácia skončila, lebo reklamčný protokol obsahoval nejasnú formuláciu drobnými písmenkami, kde sa zbavuje predajca zodpovednosti za škodu spôsobenú stratou dát. Žiadal som poslať tablet naspäť do servisu na záchranu dát, ale moja reklamácia nebola ani prijatá. Ak chce dnes niekto niekoho oklamať, dá mu podpísať dokument a dôležitým textom textom v drobných písmenkách ktoré sa dajú sotva prečítať a v prípade problému mu ich strčí pod nos. Neochota personálu daný problém aspoň riešiť a cynizmus vedúceho predajne sú skúsenosti, ktoré ma asi v budúcnosti úplne odradia čokoľvek kúpiť v predajni.