ing Katarína Naňová:
Toto je moja skúsenosť s firmou Peter Baránek z Nemšovej. Pán Baranek je vsetko len Nie a pojmy ako zakaznicky servis alebo presnejsie povedane pristup ku klientovi je mu uplne cudzi. Je naozaj prekvapujuce ze v dnesnej dobe kedy sa treba naozaj obracat a poskytnut ten najlepsi klientsky servis aby si firma udrzala zakaznika Vam na jednoduchy dotaz pan Baranek odpovie tymto absurdnym a neadekvatnym sposobom. Precitajte si prosim reakciu p. baranka na moju otazku ci su rozmery dvierok spravne nakolko islo o odlisne parametre ako mi p. Baranek v case objednavky potvrdil. toto sú jeho reakcie v SMS :Vy krava sprostá, však to SA tak tobí. Keby dom to urobil presne na mieru, tak vám praskne casom sklo. Co SA seriete do niecoho, comu nerozumiete. Proste sprostá krava. Krava ktora nerozumie veci je u mna krava a este aj vasa odvaha hovořit mi AKO som mal kd vyrobit je drzost na aku si nespominam. Si velká a sprostá krava či SA ti to paci alebo nepaci. Aj mas manžela, tak toho mi je ozaj luto. Nebo zit pod jednou střechou s tak sprostým clovekom
Toto je skúsenosť mojej priateľky, ktorá chcela využiť služby "odborníka", žiaľ, natrafila na chorého človeka.