Roman Zámečník:
Dobrý deň.
Rád by som sa podelil o zážitok z nákupu skútra cez eshop Auto Kelly.
Dňa 30.4.2018 som zakúpil skúter Maxon Blade 125, ktorý som následne vyzdvihol v Trnave. Po prvom týždni odpadol kryt výfuku. Po druhom týždni sa uvoľnilo riadenie a skúter sa stal neovládateľný. Po následnej oprave v servise Auto Kelly sa riadenie uvoľnilo opätovne po ďalšom týždni. Po ďalšej oprave v Auto Kelly bolo riadenie utiahnuté tak, že jazda na skútri a hlavne akékoľvek zatáčanie bolo vyslovene nebezpečné. Dňa 22.6.2018 si dopravca z Auto Kelly skúter vyzdvihol a od tohoto dátumu je nemožné dopátrať sa akejkoľvek informácie o stave reklamácie. V telefonátoch sa každý odvoláva na niekoho iného a napriek uplynutiu 30 dňovej lehoty na reklamáciu nie je možné získať akékoľvek stanovisko.
Pavol Kellner:
Dobrý deň.
Píšem sťažnosť na vedúceho predajne v Spišskej Novej Vsi.
Pán Ing.Richard Progner svojou nepozornosťou kvôli vybavovaniu súkromného telefonátu, mi namiesto plynových vzpier kufra na Octaviu II,r.v.2008 predal vzpery na Octaviu I.
Bola tam prítomna aj moja manželka, ktorá bola svedkom toho že žiadam spomenutý tovar na Octaviu II, ročník 2008.
Samozrejme že na druhý deň to poprel ,on počul že to bolo na Octaviu I.
Keď som ho upozornil že mi s týmto spôsobil nepríjemnosti a zvýšené náklady s tým súvisiace – t.j.znovu meranie cesty z Popradu do SNV.
Na moju otázku či mi vie náklady nijako kompenzovať, keďže pri predaji evidentne súkromne telefonoval, mi tovar hodil na pult že si ho mám zobrať spať a čo mňa je do toho čo si tam on robí, kde si on telefonuje, ja mu tam nebudem organizovať život.
Jeho výrok si môžete overiť aj u ďalšieho prítomného personálu.
Týmto váš chcem poprosiť o riešenie vedúceho predajne kvôli jeho správaniu a vyjadreniu.
Neviem si predstaviť ak by vzdialenom,t ktorú by som kvôli výmene tovaru musel absolvovať bola okolo 100km.
Nakoniec som vec musel vyriešiť na pobočke s iným predajcom a to tak že som požiadal o vrátenie sumy.
Bol by som rád ak by ste ma o riešení tejto veci informovali ,pripadne poskytnúť kontakt jeho nadriadeného ktorému by som chcel postúpiť svoju sťažnosť.
Ďakujem.
Pavol Kellner