Ing. Zoltán Šereš:
Dobrý deň,
najskôr chcem vyjadriť maximálne znechutenie nad spôsobom vašej komunikácie so zákazníkmi. Schovali ste sa do anonymity a jeden nevie, aký bude osud tejto sťažnosti. Absolutne netuším či po ťuknutí na Odoslať sa neocitne v čiernej diere a mne v rukách neostane absolutne žiany doklad, že som vám vôbec niečo poslal. Rozhodne dám podnet nna SOI, aby preskúmala tento systém, zabraňujúci zákazníkovi obrátiť sa na konkrétneho zodpovedného pracovníka a záležitosť sa rieši cez anonymnú schránku /dúfam nie na Cypre/
Tak teda predmet mojej sťažnosti:
Dlhšiu dobu kupujem vo vašej predajni Bystrický Rad 27 vo Zvolene mäso. Bol som maximálne spokojný. O.i. som kupoval aj kuracie trupy. Neviem, čo sa stalo, ale poslednú dobu to nie su trupy. Správne by sa im malo hovoriť ohlodané trupy- sú dokonca bez krkov. Asi u vás došlo k zmene pracovníkoov, alebo ste "vylepšili" normy výťažnosti. Ak chcete prísť o renomé, tak len do toho!
S pozdravom Šereš
Věra Janová:
Dňa 21.1.2015 som si kúpila Váš výrobok - Kuracie žalúdky, srdcia a pečene, hlboko zmrazené. S kvalitou pečene som síce spokojná, ale nie s obsahom balenia. Žalúdky boli minimálne a ani kúsok srdiečka, pre ktoré som túto zmes kupovala, nakoľko neboli v ponuke samostatné srdcia. Na sprievodnej etikete bol pôvod hydiny farma Lapša,dátum spotreby 21.2.16, označenie nad čiarovým kódom 134 L 237 a č. kód č. 2937523004827.
Nie som si istá, či niekedy ešte tento výrobok kúpim a samozrejme upozorním predajcu aby mohol informovať ďalších zákazníkov. Dúfam však, že to bola iba výnimka a kontrola vo Vašej spoločnosti inak riadne funguje.
S pozdravom V Janová.
Helena Štofanová:
Týmto, chcem prejaviť nespokojnosť vo Vašej predajni v Spišskej Novej Vsi. Dňa 26.januára som bola v predajni okolo 11. hod. Povedala som, že chcem platiť kartou. Chlap, ktorý obsluhoval pokladňu drzo a arogantné na mňa vyskočil, že to mám hlásiť dopredu, že to je vypísané. Áno neskoršie som si všimla, keď som ten nápis videla na presklenom pulte. Ale sa chcem spýtať, ako som ho mohla vidieť, keď som bola v poradí asi štrtá a ten nápis mate nalepený na presklenom pulte dole, a keďže tam stáli ľudia , ktorý platili a predavačka sa ma pýtala čo si prosím tak nebola šanca to vidieť. Prečo ten nápis nie je niekde hore. Keď som bola pri pokladni ako sú výrobky, pýtala som sa predavačky ako sa vola ten pokladník na druhej strane odmietla mi povedať. Na otázku, prečo nemajú vizitky pripnuté, aby som si mohla prečítať meno a nie pýtať sa, tak mi povedala, že také niečo nemusia mať. Tá odpoveď ma hrozne zarazila, lebo nebola správna, čo by na to povedala obchodná inšpekcia.
maria:
Zakúpila som si škvarenú bravčovú masť 1000g, vyjadrujem tým poďakovanie spoločnosti nad jej kvalitou, výbornou chuťou s použiteľnosťou na rôzne účely, lebo jej kvalita tomu zodpovedá.
Ďakujem, odporúčala som už viacerým a aj týmto svojim vyjadrením odporúčam.
S úctou
slivová