Marek:
Systém pre objednanie zákazníka-občana je možné využiť iba na 2 týždne dopredu. V mojom prípade nemožnosť sa objednať z dôvodu plnej vyťaženosti. Chcem si zadať iba informačný dopyt, žiaľ ani tu to nejde. Opäť rovnaká hláška o plnej vyťaženosti. Konkrétna udalosť sa týka DI - úkon prihlásenie a zmena údajov v technickom preukaze. Ako tento systém potom vlastne funguje ?!?!
Šimo:
Dobrý deň.Je mi ľúto že musím dať vášmu oddelenie viac než záporné hodnotenie.Už som si zvykol že sa u vás musí veľmi dlho čakať,ale naposledy ked som tam pred týždňom tak som sa nedostal vdaka vašemu automatu ani na radu a po troch hodinách som musel ísť nevybavený domov.Máte to tam veľmi neorganizované.Doporučil by som vám sa ísť pozrieť na iné oddelenia v iných krajoch,ako sú tam rýchlo vybavený.Dúfam,že sa to u vás čo skoro zmení.S pozdravom.