Veronika:
Dobry den,
Dna 17.12. som si vo Vasej pobocke zakladala ucet a ziadala som aj o zrusenie povodneho uctu v inej banke. Do dnesneho dna sa mi peniaze na novy ucet nepreviedli a ucet v povodnej banke nemam stale zruseny (nemala som tam ziadne trvale prikazy a bankovy poradca mi oznamil, ze peniaze sa mi prevedu do troch dni). Povedal mi tiez, ze ma bude este kontaktovat v pripade komplikacii alebo pripadneho dalsieho stretnutia, no nestalo sa tak. Okrem toho, ani nova karta mi este neprisla.
Pri zakladani uctu mi bankovy poradca povedal, ze pre vyuzivanie uctu je potrebne si nainstalovat aplikacie csob smartbanking a smart tokken, co sa zial ani na jednom z mojich dvoch mobilov nedalo. Myslim si, ze tato aplikacia by nemala byt podmienkou, ktora by branila beznemu pouzivaniu uctu. Bez nej sa mi totiz nedalo prihlasit ani do internet bankingu a nemohla som si skontrolovat pripadny prijem financii. V ziadnej banke to odo mna nevyzadovali (mam ucet v csob a ceskej sporitelni v Ceskej republike a v Tatra banke na Slovensku).
Osobne preferujem internet banking, ktory sa mi zda bezpecnejsi a mobilne aplikacie nevyuzivam. V banke mi povedali, aby som si kupila novy mobil, kde by sa dala nainstalovat ta aplikacia. Myslim, ze ludia si nebudu kupovat novy mobil len kvoli tomu, ze sa im neda nainstalovat aplikacia Csob. (V opacnom pripade si myslim, ze by tieto aplikacie mali byt dostupne sirsiemu okruhu mobilnych zariadeni. V recenziach som citala, ze malo vela ludi problem s ich instalaciou).
Som sklamana z pristupu a jednania banky, okrem toho stale cakam na prevod penazi z povodneho uctu a novu kartu.