Peter:
Lepšie mäso v okolí nemá nik podľa môjho názoru.
Karin:
Ja mám len veľmi dobre skúsenosti s prevádzkou v Námestove rovnako s majiteľom...
Veľká spokojnosť ...
Dasa:
Telefonicky som si objednala morku. Majiteľ predajne mi ju sľúbil na ďalší deň okolo obeda. Keď som mu však na ďalší deň okolo obeda zavolala, povedal mi, nech sa dostavím do predajne až medzi 16:00-16:30.
Na internete nájdete dve adresy na RAGON, a tak som majiteľovi znovu zavolala. Tentokrát mi povedal, že v predajni už nik nie je (medzi 16:00-16:30). Pomyslela som si, že také veci sa stávajú a s pánom majiteľom sme sa dohodli, že morku si vyzdvihnem na ďalší deň ráno.
Na moje obrovské sklamanie, v predajni o mojej objednávke nikto nič nevedel a pán majiteľ neodpovedal na moje telefonáty. Neskôr si dokonca vypol telefón a vôbec ma nekontaktoval.
Som znechutená z tohto prístupu. Je azda tak ťažké povedať, že morka nebude? Nechápem, o čo majiteľovi RAGON-u išlo.