Huzevkova:
Mam rada produkty vašej firmy sú kvalitne a chutné.No s obsluhou v Tescu som velmi nespokojná a to z dôvodu nedodržiavania hygienických zákonov.Pri predaji výrobkov použivaju špinavé rukavice od surového mäsa (hydiny,bravčového a hovädzieho masa),Pri upozorneni predavačiek aby si rukavice vymenili sú urazene, arogantne, drze a oponuju rôznymi argumentami.Stalo sa mi to viac krat. Uvažujem poslať hygienu, pretože to hraniči s ohrozovanim zdravia zákaznika.Prosim o adekvátne riešenie z vašej strany.
mm:
bolo by treba pridať na chladení masových výrobkov na predajni v tescu, uz 2 krát som mal problém s trvanlivosťou, na naposledy mi syrové parky nevydržali ani cestu domov cca 25 min, v aute pri teplote 10 stupňov
Martina:
Dobrý večer cca pred mesiacom som kúpila v predajni Bartoš ktorá sídli v tesco Púchov. Bôčik ktorý následne ešte doma fajne zaváňal je smutne ze pani za pultom mi ho s úsmevom na tvárí odporučila, vybrala, a luxusné zabalila do fólie nedeľni obed skončil v kontajnery. Asi by mali buť to zavolať opravára chladiarenských zariadení alebo nemať bordel v sklade
Božena Macháčová:
Dobrý deň p. Bartošek, 24.11.2020 so bola nemilo prekvapená, keď ma ani po výzve nešla ani jedna z 3 pracovníčok obslúžiť, tak so si z pultu vybrala oškvarky v masti za 2.02 €, nato už predavačka dorazila, ja som jej hotovosť položila na tácku. Pri mojom odchode mi zakričala , že oškvarky v počítači sú za 3.39€.
Odmietla som jej zaplatiť vyššiu sumu , ktorá nekorešpondovala s cenou na balení ani pri to vare masti a oškvarkov nebola! Tak som jej vysvetli, že pre zákazníka platí cena, ktorá je na tovare.
Zaplatené mala a tak som pokračovala v nákupe. Pri pokladni na mňa čakala s pracovníkom SBS služby a obvinila ma, že som nezaplatila. Vysvetlila som, že cenou za ktorú informujú musia tovar aj za takú ho zákazníkovi predať.
Incident, ktorý spoločne vyvolali napriek môjmu vysvetleniu, kričali a obviňovali.
Je nevyhnutné, aby ste svojich zamestnancov o tom poučili, nakoľko táto situácia je chápaná ako zavádzanie spotrebiteľa nízkou cenou a z toho dôvodu sa cítim byť poškodená ako aj verejne znevážená pred verejnosťou, že som nezaplatila, čo sa nezakladalo na pravde! Okrem iného pracovníčka ma chcela šikanovať spôsobom nenáležitým!
Ak nedôjde k náprave a spôsob sa bude opakovať upozorním SOI. Poznám svoje práva! Dodržujte etický predaj, nakoľko aj zákazník musí prežiť a pred nekalosťou sa budem vždy brániť! V opačnom prípade upozorním SOI o monitorovanie vaši cien! Obviňovali ma z krádeže pred celu verejnosťou.
Žiadam Vás, upozorniť predavačky na zavádzanie zákazníka nižšou cenou ako má v počítači. Zákazník má právo na uvedenú cenu na obale! Slušný obchodník ju v takom prípade musí rešpektovať ak ho na to zákazník upozorní.