Ing.Jozef Pobjecký:
V juli ma oslovila managerka (žiaľ neviem jej meno - zabudol som ho). Uzavreli sme zmluvu a veľmi príjemne a slušne sa rozlúčili. Požiadal som ju o odklad platby na september, čo označila ako bezproblémovú vec.Ani nie týždeň na to som dostal fa so splatnosťou 25.07.2016.
S dvomi splátkami..???, čo som prehliadol. Po splatnosti prvej som dostal upomienku a dnes "výhražný" (podľa mňa veľmi nevhodný) list. Uhraďte do 5 dní, LEBO...Hoci splátka je už uhradená a druhá bude tiež v termíne uhradená, zamrzela ma forma a spôsob. Takže neviem, či ďalej BISNODE....????Ak je toto spôsob komunikácie so zákazníkom ?? tak som z toho smutný...
Možno bola chyba v komunikácii, ale snáď sme v civilizovanom svete. Ak vedia manageri volať a lákať a sľubovať, prečo niekto nezavolá alebo nájde primeranú formu zistiť, čo sa stalo, prečo...NEVIEM!!!!