trojanova:
pristup k zákaznikovi je abnormalny,jednoducho prišli, a že nebola umývačka výbrata z linky výexekvovali poplatok za cestu a odišlí.pri objednevke opravy ma na to nikto neupozornil že musi byť v strede kuchyne ,neodporučam z ich strány,hruosť ,drzost,a pokazena umývačka
Jan:
Zla komunikacia a velmi zly pristup k zakaznikovi. Maniere starych mladencov, bordelari, obmedzenci. Opravu vedia spravit, no dlho im to trva, su zabudnuti, neschopna komunikacia, robia len rano, ked sa im chce.
Wirmat:
Pani Erika Šikiňová veľmi radi by sme vám opravili spotrebič do 24 hodin naša firma ma 90 percent uspešnosť oprav na počkanie zvyšných 10 percent je nedostupnosť náhradného dielu ktorých je strašne veľa druhou ako aj spotrebičou a všetko nemôžeme mať na sklade alebo pre ťažko odhaľiteľnú poruchu ktorá vyžaduje testovanie,kedže máte spotrebič Hotpoint-Ariston a náhradny diel ide s talianska minimálne dva tyždne neni možnosť túto zákazku ukončiť a náhradnú pračku neposkytuje žiadna značka a servis ju poskytuje ako platenú službu bolo treba požiadať do predu o náhradnú práčku,naša firma poskytuje servis od 8:00 do 16:00 h kedy zvladneme v priemere 8 zakaziek za deň a všetkým sa nedá vyhovieť niekto chce do obedu,niekto po obede iný zas na další deň a všetkým sa vyhovieť nedá ale aj napriek tomu máme mizivé percento sťažnosťi alebo zlých recenzii Ďakujem Slačka
Erika:
Firma robí servis aj pre hotpoint. Práčku zobrali pred dvoma týždňami do opravy. 5 členná rodina s malými deťmi sme už 2 týždne bez práčky, neviem ani dokedy. Chodia iba doobeda, takže si zober dovolenku, kvôli práčke, keď ju prídu pozrieť( zobrať) a druhý deň, keď ju dovezú hotovú. Okolité servisy poskytnú náhradnú práčku, títo nie.