Otília Hamacková:
Zastávam názor, že slovenskí výrobcovia by mali byť výraznejšie podporovaní. Ale ako sa to dá, keď ich tovar predáva niekto, kto doslova prinúti zákazníka niečo kúpiť? Chcela som pred Vianocami kúpiť pyžamo pre moju Zuzku. Potrebuje o číslo menšie ako ja. Keďže ma už tri mesiace bolí ruka, rozhodla som sa pyžamo kúpiť aj bez skúšania. Doma sme vyskúšali, bolo netypické...Napriek tomu, že meriame 172 cm, trčalo mi 10 cm na rukávoch a 15 cm na nohách. Na druhý deň som prišla pyžamo vrátiť a požadovala som peniaze. Predávajúce toto odmietli urobiť, pretože to majú zakázané. V kamennom obchode sa vraj nemôžu vrátiť peniaze. Pán vedúci sa vyhol stretnutiu so mnou! Považujem toto konanie ako jednu z neprijateľných zmluvných podmienok pre spotrebiteľa a samozrejme, že moju skúsenosť postúpim Slovenskej obchodnej inšpekcii. V podstate ma donútili zobrať si iné pyžamo a pritom cena 35,- až 38,- € nie je zanedbateľná! Myslíte si, že tam ešte pôjdem nakupovať?