Jaroslava:
Dobrý deň, dnes - 15.11.2017 som nakupovala vo vašom hypermarkete.(resp.
chcela som nakupovať). Som veľmi sklamaná, až rozčúlená, čo to tam máte
za zamestnancov. Chcela som si kúpiť obyčajný mixér-šľahač (iba pre
žiakov do školy), nakoľko bol medzi mixérmi neporiadok, chcela som sa
opýtať, čo k čomu patrí, teda koľko stojí, no žiadneho zamestnanca tam
nemáte. Jedna ochotná predavačka mi poslala mladého pána, (vášho
predavača), ktorý nevedel ani toľko -koľko ja... nevedel povedať ani
príkon spotrebiča, cenu.. teda nič. Iba mi oznámil, že mám smolu, že asi
je to už posledný kus. Na otázku, či si môžem kúpiť posledný kus
odpovedal, že asi áno, ale bez krabice. Konštatoval, že on nepracuje na
tomto oddelení, že to je samoobsluha a mám sa obslúžiť. Ale to by tam
nemohol byť taký neporiadok. Opýtala som sa teda, koho sa mám opýtať,
rozčúlene odpovedal, že on nevie.Jeden zo zákazníkov mi chcel pomôcť,
ale nevedel mi poradiť, lebo na spotrebiči žiadna informácia nebola.
Predavač oznámil, že niekto to asi odlepil. Chcela som si kúpiť ešte fén
a kuchynskú váhu, no radšej som odišla do iného obchodu, kde mi ochotne
a s úsmevom ponúkli neuveriteľne veľa spotrebičov a všetko som si
nakúpila, chlapci -predavači boli veľmi milí, presne takí, akí majú byť.
Mám už viac rokov a toto je moja prvá sťažnosť. Uistila som sa, že tak
skoro vo vašom hypermarkete nakupovať nebudem a celej rodine aj známym
oznámim, ako sa u vás zamestnanci správajú k zákazníkom. Podotýkam -s
takým prístupom som sa nikde , ale naozaj nikdy nikde nestretla.
Nespokojná zákazníčka.